Airbus, Siemens in Rolls-Royce v razvoj hibridnega letala

Kot je pred dnevi poročala nemška tiskovna agencija dpa, ki se sklicuje na skupno sporočilo za javnost treh družb, gre za prilagojeno različico štirimotornega reaktivnega potniškega letala british aerospace 146. Namesto dveh običajnih motorjev bi nanj namestili dva električna z močjo dveh megavatov.
Družbe so projekt, poimenovan E-Fan X, utemeljile z besedami, da ciljev EU ne bo mogoče uresničiti s tehnologijami, ki jih poznamo danes. "E-Fan X je pomemben naslednji korak na poti do uresničitve cilja - električnega poleta v bližnji prihodnosti," je dejal Airbusov glavni tehnični direktor Paul Eremenko.
Napovedal je, da bodo v postopku razvoja združili pretekle izkušnje in nova dognanja, do katerih so oziroma bodo njihovi inženirji prišli s pomočjo napredne pametne tehnologije.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.