Airbus, Siemens in Rolls-Royce v razvoj hibridnega letala
Kot je pred dnevi poročala nemška tiskovna agencija dpa, ki se sklicuje na skupno sporočilo za javnost treh družb, gre za prilagojeno različico štirimotornega reaktivnega potniškega letala british aerospace 146. Namesto dveh običajnih motorjev bi nanj namestili dva električna z močjo dveh megavatov.
Družbe so projekt, poimenovan E-Fan X, utemeljile z besedami, da ciljev EU ne bo mogoče uresničiti s tehnologijami, ki jih poznamo danes. "E-Fan X je pomemben naslednji korak na poti do uresničitve cilja - električnega poleta v bližnji prihodnosti," je dejal Airbusov glavni tehnični direktor Paul Eremenko.
Napovedal je, da bodo v postopku razvoja združili pretekle izkušnje in nova dognanja, do katerih so oziroma bodo njihovi inženirji prišli s pomočjo napredne pametne tehnologije.
Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.