Adria Mobil s prenovljenimi izdelki blagovne znamke Sun Living

Iz Adrie Mobil so sporočili, da gre za blagovno znamko, ki ima na področju evropskega karavaninga dolgo tradicijo in da bo omenjena blagovna znamka na trg stopila s celostno prenovljeno grafično podobo.
Novi izdelki blagovne znake Sun Living bodo, kot so navedli, privlačnejši, bolj ergonomični, ekonomični in cenovno še vedno zelo dostopni, hkrati pa drugačni od izdelkov tekmecev. Drugačni bodo tudi od sicer bolje prepoznavne sestrske blagovne znamke Adria.
Kot je dejala generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole, je njihov cilj, da do leta 2020 na trg pošljejo več tisoč enot blagovne znamke Sun Living. Hkrati je poudarila, da želijo na trgu trdno in bok ob boku zasidrati obe Adriini blagovni znamki.
Izvršni direktor prodaje in trženja Adrie Mobil Matjaž Grm je dodal, da bo Adria še naprej stavila na tradicijo, vitalnost in celovito paleto visokokakovostne dovršeno oblikovane ponudbe po razumni ceni, medtem ko bo Sun Living po konkurenčni ceni ponujal nov, enostaven in izčiščen dizajn za "sodobne nomade".
V novi paleti avtodomov in vanov blagovne znamke Sun Living je skupaj 14 različnih modelov s tlorisnimi postavitvami v treh različnih serijah, so še sporočili iz Adrie Mobil.
Več iz rubrike
Airbus v najdražjem segmentu letal nima konkurence
Airbus ima tudi segment obrambe, a ta dosega le dobrih deset odstotkov celotnega dobička iz poslovanja – Ta segment bo rasel.
Nevarnost stagflacije
Če pomislimo, je bilo na začetku leta pravzaprav težko najti junaka na Wall Streetu, ki bi se raje oklepal obveznic kot delnic.