Adria Mobil pod okriljem francoske skupine Trigano

Trigano je z več kot 20 blagovnimi znamkami ter 7000 zaposlenimi ena največjih skupin v evropski panogi počitniških vozil. Kot so poudarili v Adria Mobilu, so bila v okviru prodajnega postopka Proteja pridobljena vsa potrebna soglasja tržnih regulatorjev.
Adria Mobil je s tem vstopila v stabilno, strateško lastniško strukturo, v okviru katere bo lahko tudi v prihodnje učinkovito izkoriščala tržne priložnosti, ki jih ponuja prebujena panoga počitniških vozil, ter s tem uresničevala zastavljene strateške cilje dolgoročnega razvoja in rasti, so optimistični v podjetju.
V ta kontekst sodi tudi ohranjanje dolgoletne tradicije blagovne znamke Adria ter ohranjanje samostojnosti poslovanja družbe Adria Mobil ter njenega poslovnega modela.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.