Adria Mobil pod okriljem francoske skupine Trigano

Trigano je z več kot 20 blagovnimi znamkami ter 7000 zaposlenimi ena največjih skupin v evropski panogi počitniških vozil. Kot so poudarili v Adria Mobilu, so bila v okviru prodajnega postopka Proteja pridobljena vsa potrebna soglasja tržnih regulatorjev.
Adria Mobil je s tem vstopila v stabilno, strateško lastniško strukturo, v okviru katere bo lahko tudi v prihodnje učinkovito izkoriščala tržne priložnosti, ki jih ponuja prebujena panoga počitniških vozil, ter s tem uresničevala zastavljene strateške cilje dolgoročnega razvoja in rasti, so optimistični v podjetju.
V ta kontekst sodi tudi ohranjanje dolgoletne tradicije blagovne znamke Adria ter ohranjanje samostojnosti poslovanja družbe Adria Mobil ter njenega poslovnega modela.
Več iz rubrike
Nevarnost stagflacije
Če pomislimo, je bilo na začetku leta pravzaprav težko najti junaka na Wall Streetu, ki bi se raje oklepal obveznic kot delnic.