Adria Mobil pod okriljem francoske skupine Trigano
Trigano je z več kot 20 blagovnimi znamkami ter 7000 zaposlenimi ena največjih skupin v evropski panogi počitniških vozil. Kot so poudarili v Adria Mobilu, so bila v okviru prodajnega postopka Proteja pridobljena vsa potrebna soglasja tržnih regulatorjev.
Adria Mobil je s tem vstopila v stabilno, strateško lastniško strukturo, v okviru katere bo lahko tudi v prihodnje učinkovito izkoriščala tržne priložnosti, ki jih ponuja prebujena panoga počitniških vozil, ter s tem uresničevala zastavljene strateške cilje dolgoročnega razvoja in rasti, so optimistični v podjetju.
V ta kontekst sodi tudi ohranjanje dolgoletne tradicije blagovne znamke Adria ter ohranjanje samostojnosti poslovanja družbe Adria Mobil ter njenega poslovnega modela.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.