Adria Airways širi mrežo letov z novimi destinacijami
Kot je dejal direktor Adrie Airways Holger Kowarsch, danes uradno odpirajo povezavo z glavnim mestom Bolgarije, v prihodnjih dneh bodo odprli še povezave z Bukarešto in Ženevo, aprila pa s Hamburgom, Düsseldorfom, Dubrovnikom in Bračem. "To pomeni sedem novih destinacij, kar bo še bolj tesno povezalo Slovenijo z evropskimi mesti in balkansko regijo," je poudaril.
Kowarsch je prepričan, da bodo leti med Ljubljano in Sofijo, ki se bodo odvijali trikrat tedensko, ustvarili nove poslovne in turistične priložnosti. S polnjenjem letal na novih linijah je zaenkrat zadovoljen. Tako kot on pa si tudi poslovodni direktor družbe Fraport Slovenija, ki upravlja z ljubljanskim letališčem, Zmago Skobir želi, da bodo novi leti uspešni in bodo ostali v mreži poletov.
Kot je poudaril Skobir, je vsaka nova linija dobrodošla tako za potnike kot za letališče, ki mu prinaša več stabilnosti, za Slovenijo pa pomeni, da v državo prihaja več turistov in vlagateljev. "Za gospodarstvo, zlasti za turizem je dobra povezanost Slovenije z ostalim svetom ključna," je izpostavil tudi minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, ki se je udeležil današnjega otvoritvenega leta v Sofijo.
Adria Airways načrtuje, da bo svojo mrežo po Evropi v prihodnje še razširila. "Smo mali letalski prevoznik, moramo rasti in krepiti naše poslovanje ter izboljšati povezljivost," je dejal Kowarsch, ki je vodenje Adrie prevzel prejšnji mesec. Pojasnil je, da letos floti dodajajo tri nova letala, zato se je močno povečalo število zaposlenih in trenutno poteka usposabljanje novih pilotov ter kabinskega osebja.
Kowarsch je zadovoljen tudi s poslovnimi rezultati. Podrobnosti ni razkril, je pa dejal, da beležijo dvoštevilčno rast. Znano je, da je Adria lani prepeljala več kot 1,2 milijona potnikov, kar je za deset odstotkov več kot leta 2016.
"Vesel sem, da smo z letališčem uspeli zgraditi dober dialog in odlično sodelovanje ter da skupaj ustvarjamo možnosti za rast in razvoj," je dejal Kowarsch, ki je prepričan, da bodo s skupaj našli tudi načine za konkuriranja letališčem v Trstu, Benetkah, Zagrebu in Celovcu.
Skobir je poudaril, da je naloga letališča predvsem slediti rasti prometa z infrastrukturo. Zato intenzivno delajo na širitvi zmogljivosti. Upa, da bodo letos dobili gradbeno dovoljenje in bodo naslednje leto začeli z gradnjo novega terminala, ki naj bi bil nared leta 2020.
O podpori rasti in razvoju je spregovoril tudi minister Gašperšič, ki je dejal, da "čeprav Adria ni več v slovenskih rokah, jo še vedno doživljamo in občutimo kot nacionalnega prevoznika, zato nam je zelo pomembno, da je njeno poslovanje uspešno".
Kot je pojasnil, na ravni države vodijo promocijo, ki pripomore k večjemu številu potnikov, v prihodnje pa želijo ljubljansko letališče povezati tudi v železniško omrežje. Poleg tega izvajajo še druge aktivnosti, da bi se Slovenija z letalskimi povezavami čim bolje povezala s svetom.
Za to so zelo pomembni letalski sporazumi, ki omogočajo vzpostavitev letalskih povezav, je povedal Gašperšič in dodal, da so v zadnjem mandatu dosegli sporazume s Kitajsko, Združenimi arabskimi emirati in Katarjem, v pogovorih pa tudi z Egiptom, Japonsko, Novo Zelandijo in Kazahstanom.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese