Adria Airways drugo leto s 7 novimi destinacijami

Adria Airways bo od 25. marca 2018 ljubljansko letališče povezovala z novimi destinacijami: Hamburg, Ženeva, Bukarešta in Sofija, nadaljevala bo z že vzpostavljenimi, a novimi destinacijami, kot so Dubrovnik, Bračem in Kijevom.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

V poletni sezoni 2018 bo tako z Adrio Airways mogoče poleteti tudi do t. i. vrat v svet, v največje nemško pristanišče Hamburg (štirikrat tedensko ob ponedeljkih, četrtkih, petkih in nedeljah), potniki bodo lahko z ljubljanskega letališča poleteli v Ženevo, diplomatsko, poslovno in znanstveno središče sveta (trikrat tedensko ob ponedeljkih, torkih in četrtkih), Bukarešto, mesto številnih slogov različnih zgodovinskih obdobij (štirikrat tedensko, ob ponedeljkih, torkih, četrtkih in v nedeljo), ter Sofijo, mlado in dinamično moderno evropsko prestolnico (trikrat tedensko ob ponedeljkih, četrtkih in nedeljah).

Letala Adrie Airways bodo Ljubljano povezala še s hrvaškim Dubrovnikom, biserom Jadrana in gostiteljem priljubljene serije Igra prestolov (dvakrat tedensko ob sredah in petkih; od 28. aprila dalje), ter hrvaškim otokom Brač, ki se ponaša kot otok zelenja ter peščenih in prodnatih plaž (dvakrat tedensko ob sredah in sobotah; od 28. aprila dalje).

»V Adrii Airways želimo ohraniti položaj zanesljive letalske družbe in dobrega ponudnika na trgu. Verjamem, da bomo z vzpostavitvijo novih povezav odprli tudi nove možnosti tako poslovnih kot tudi turističnih priložnosti,« pravi dr. Arno Schuster, direktor Adrie Airways, družbe, ki sicer trenutno Ljubljano z več kot 190 rednimi leti tedensko povezuje s 17 destinacijami.

Komercialni direktor Adrie Airways Christian Schneider je leto 2018 označil za ključno leto. »Veseli smo, da sledimo naši strategiji rasti. Poleti leta 2018 bomo odprli sedem novih povezav iz Ljubljane. Začeli bomo leteti v Hamburg, Ženevo, Dubrovnik, Sofijo, Otopeni (Bukarešta) in Brač ter nadaljevali z leti v Kijev. To je dobro tako za trg kot tudi za potnike, saj bo na trgu več raznovrstnosti in izbire. Povpraševanje smo sicer zaznali že v letu 2017, zato verjamemo, da se bo uvajanje sedmih novih destinacij v letu 2018 dobro odrazilo na trgu.«

Več iz rubrike