A1 z višjimi četrtletnimi prihodki in nižjim dobičkom
Prihodki podjetja so se povečali predvsem na račun rasti prihodkov na področju fiksnih storitev, vendar pa to ni uspelo v celoti pokriti rasti stroškov. Slednje gre med drugim pripisati stroškom z naslova uvajanja nove blagovne znamke A1 Slovenija. Skupno so za naložbe namenili 21,7 milijona evrov.
Njihov objavljeni dobiček pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo (EBITDA) se je tako v prvem trimesečju v primerjavi z enakim obdobjem lani zmanjšal za 13,5 odstotka na 12,1 milijona evrov.
Dobiček iz poslovanja (EBIT) pa se je skoraj prepolovil na 3,7 milijona evrov, je razvidno iz četrtletnih rezultatov skupine Telekom Austria, pod okrilje katere sodi tudi A1 Slovenija.
Število uporabnikov mobilnih storitev se je v prvem četrtletju na letni ravni zmanjšalo za 0,1 odstotka na 717.000, število uporabnikov fiksnih storitev pa je poskočilo za 10,4 odstotka na 176.400.
V avstrijskem telekomunikacijskem velikanu pojasnjujejo, da na slovenskem trgu mobilne telefonije še vedno vlada ostra konkurenca, prehod na novo blagovno znamko v Sloveniji pa naj bi prinesel okrepitev položaja na trgu.
Celotna skupina Telekom Austria je v prvih treh mesecih letos skupne prihodke povečala za 4,1 odstotka na 1,06 milijarde evrov, EBIT pa za 5,9 odstotka na 126,4 milijona evrov.
Število mobilnih naročnikov se je na ravni skupine okrepilo za pol odstotka na 20,6 milijona, za prav toliko se je povečalo tudi število uporabnikov fiksnih storitev, in sicer na 5,92 milijona.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.