A1 tudi v Bolgariji
Telekom Austria je navzoč še na trgih Bolgarije, Hrvaške, Belorusije, Slovenije, Srbije in Makedonije. Tako kot je slovenski Simobil začel nastopati na trgu pod blagovno znamko A1 in se preimenoval v A1 Slovenija že aprila lani, naj bi z vsemi hčerinskimi družbami to storili najpozneje v letu 2019.
Stroški nove tržne podobe in oglaševanja so ocenjeni na štiri do pet milijonov evrov, je po poročanju avstrijske tiskovne agencije APA povedal prvi mož avstrijskega koncerna Alejandro Plater.
Telekom Austria s tem sledi trendu v panogi, da podjetja v vseh državah nastopajo pod enotnim imenom, je Plater spomnil na tekmece, kot so Vodafone, Telenor, Orange ind T-Mobile. "To je pot, ki jo zdaj začenjamo tudi mi," je dejal.
Družba, ki je v večinski lasti America Movil, je poleg tega na domačem avstrijskem trgu pred kratkim nekoliko osvežila svoj logotip.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.