65-letniki naj bi pogosteje delili lažne novice v primerjavi z mlajšimi

Ameriška raziskava kaže, da obstaja večja verjetnost, da bodo ljudje, starejši od 65 let, namerno delili napačne ali zavajajoče informacije na facebooku kot vsi drugi odrasli.
Fotografija: Nobena druga demografska značilnost, kot so spol, izobrazba ali politična orinetacija, ni bolje zajela ljudi, ki širijo ponareje novice na družabnih omrežjih. Foto Pexels
Odpri galerijo
Nobena druga demografska značilnost, kot so spol, izobrazba ali politična orinetacija, ni bolje zajela ljudi, ki širijo ponareje novice na družabnih omrežjih. Foto Pexels

Študija, ki je sicer ameriške narave in so jo izvedli na vzorcu 3500 ljudi, kaže, da je težko opredeliti in popredalčkati ljudi, ki na družabnih omrežjih delijo lažne novice. Še najbolj relevanten je kriterij starosti, kar pa kaže na presenetljivo sliko; "fake news" delijo starejši in ne mladi odrasli ali milenjci.
Raziskovalci iz New Yorka so pregledali Facebook v času ameriških predsedniških volitev leta 2016 preverjali, kdo je v takratnjem času širil dezinformacije in prišli do zgornjega zaključka.
Kljub temu, da je praksa namernega objavljanja t.i. lažnih novic še vedno dokaj redek pojav med množicami, se zdi, da nobena druga demografska značilnost, kot so spol, izobrazba ali politična orinetacija, ni bolje zajela ljudi, ki širijo ponareje novice na facebooku ali twitterju. 

Več o raziskavi preberite TU.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.