500 milijonov funtov iz lastnega žepa, da bi konkuriral Tesli
Doseg avtomobila z enim polnjenjem, ki so ga razvili z denarjem Jamesa Dysona, je precej boljši kot ga ponujata Teslina Model S in Model X.
Odpri galerijo
James Dyson, najbogatejši Britanec, ki ima bogastvo ocenjeno na 16,2 milijarde funtov (približno 18,2 milijarde evrov), je za izdelavo električnega avtomobila, za katerega trdi, da lahko tekmuje celo s Teslo, dodal še 500 milijonov funtov (približno 562 milijona evrov) iz lastnega žepa.
Dysonovo podjetje se je odločilo, da bo električni avtomobil s kodnim imenom N526 razkrilo med intervjujem Jamesa Dysona za londonski časopis Sunday Times. Novica prihaja sedem mesecev po tem, ko se je milijarder že odločil, da bo opustil projekt za izdelavo prav tega električnega avtomobila, a ga je po tihem očitno znova obudil.
Dysonov avtomobil je bil sprva načrtovan kot električni SUV, ki bi konkuriral Teslinim električnim vozilom. Razlogi za zaustavitev projekta so bili ogromni stroški za njegovo proizvodnjo in nedobičkonosnost. Med intervjujem je Dyson razkril, da je moral iz lastnega žepa financirati približno 500 milijonov funtov, da je lahko sploh začel z opuščenim projektom. Zakaj se odločil projekt obuditi, ni želel povedati.
Dyson trdi, da bo doseg sedemsedežnega električnega SUV-ja 965 km (600 milj). Številka je impresivna, če jo primerjamo z dosegi, ki jih ponujajo priljubljeni Teslini modeli. Teslin model S ima doseg 610 km (379 milj), Model X pa lahko z enim polnjenjem doseže 505 km (314 milj).
Med intervjujem je milijarder povedal še to, da bi lahko električni SUV, narejen iz aluminija, ki tehta okoli 2,6 tone, dosegel najvišjo hitrost 201 km/h in bi lahko od nič do 100 km/h prešel v zgolj 4,8 sekunde. Imel naj bi dva električna motorja, vsak s po 200 kW moči, ki ponujata 536 KM moči in 650 Nm sistemskega navora.
Dyson je zasnovo električnega SUV-ja opisal kot nekaj, česar na trgu še nismo videli. Športni SUV, dolg pet metrov, širok dva metra in visok 1,7 metra, odlikuje vetrobransko steklo, ki je »spuščeno bolj strmo kot pri Ferrariju« in kolesa, ki so »večja kot pri vseh avtomobilih na trgu«.
Dysonovo podjetje se je odločilo, da bo električni avtomobil s kodnim imenom N526 razkrilo med intervjujem Jamesa Dysona za londonski časopis Sunday Times. Novica prihaja sedem mesecev po tem, ko se je milijarder že odločil, da bo opustil projekt za izdelavo prav tega električnega avtomobila, a ga je po tihem očitno znova obudil.
Dysonov avtomobil je bil sprva načrtovan kot električni SUV, ki bi konkuriral Teslinim električnim vozilom. Razlogi za zaustavitev projekta so bili ogromni stroški za njegovo proizvodnjo in nedobičkonosnost. Med intervjujem je Dyson razkril, da je moral iz lastnega žepa financirati približno 500 milijonov funtov, da je lahko sploh začel z opuščenim projektom. Zakaj se odločil projekt obuditi, ni želel povedati.
Dyson je zasnovo električnega SUV-ja opisal kot nekaj, česar na trgu še nismo videli.
Dyson trdi, da bo doseg sedemsedežnega električnega SUV-ja 965 km (600 milj). Številka je impresivna, če jo primerjamo z dosegi, ki jih ponujajo priljubljeni Teslini modeli. Teslin model S ima doseg 610 km (379 milj), Model X pa lahko z enim polnjenjem doseže 505 km (314 milj).
Med intervjujem je milijarder povedal še to, da bi lahko električni SUV, narejen iz aluminija, ki tehta okoli 2,6 tone, dosegel najvišjo hitrost 201 km/h in bi lahko od nič do 100 km/h prešel v zgolj 4,8 sekunde. Imel naj bi dva električna motorja, vsak s po 200 kW moči, ki ponujata 536 KM moči in 650 Nm sistemskega navora.
Dyson je zasnovo električnega SUV-ja opisal kot nekaj, česar na trgu še nismo videli. Športni SUV, dolg pet metrov, širok dva metra in visok 1,7 metra, odlikuje vetrobransko steklo, ki je »spuščeno bolj strmo kot pri Ferrariju« in kolesa, ki so »večja kot pri vseh avtomobilih na trgu«.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese