23-odstotni padec prodaje avtomobilov v EU
Medtem ko je bila prodaja avtomobilov vse letošnje leto boljša v primerjavi z lanskim , se je septembra zgodil nenavaden padec, ki so ga občutili tudi slovenski prodajalci avtomobilov. Pri nas je prodaja padla za dobrih 7 odstotkov, medtem ko je povprečno v EU padla za kar 23 odstotkov. Največji padec so občutili naši severni sosedi Avstrijci, kjer je padla za 41 odstotkov in na Švedskem (39 odstotkov).
Zanimivo je, da je prodaja v primerjavi z 2017 zrastla le v dveh državah; na Hrvaškem za dobre tri odstotke, v Bolgariji pa osem.
Statistike kažejo, da so padec prodaje najbolj občutili pri Volkswagnu in Nissanu.
Razloge za nižjo prodajo bi lahko iskali v novih okoljskih politikah, ki predvidevajo, da bodo vozniki morali do leta 2030 opustiti vožnjo vozil na fosilna goriva, ker bodo v širšo uporabo stopila električna vozila, padec pa bi lahko bil tudi posledica poostrenih nadzorov pri vrednostih izpustnih plinov in novih emisijskih zakonodaj.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese