10. obletnica oznake hashtag #
23. avgusta 2007 je Američan Cris Messina dobil idejo, da bi dokaj neuporabni "lojtri", ki je že imela svoj prostor na telefonskih številčnicah in tipkovnicah, pripisal novo funkcijo, ki bi izboljšala družbeno omrežje Twitter. Predlagal je, da bi ta znak postavili pred določenimi pojmi, s čimer bi se lažje oblikovale skupine za pogovore. S prvo oznako - #barcamp - je Messina sprožil internetno revolucijo.
Messinov izum sprva ni naletel na odobravanje pristojnih pri Twitterju, kjer so se ideji celo upirali. Menili so namreč, da bi znale oznake zmesti uporabnike. Na uvedbo oznak je bilo tako treba počakati še nadaljnji dve leti.
how do you feel about using # (pound) for groups. As in #barcamp [msg]?
— ⌗ChrisMessina (@chrismessina) August 23, 2007
V raziskavi na nemški univerzi v Münstru so ugotovili, da je leta 2009 oznake vsebovalo manj kot 10 odstotkov vseh tvitov. K dokončnemu preboju oznak pa so pripomogle slike, ki jih je zaradi oznak mogoče hitreje najti kot s stavčnimi opisi.
Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.