Samsung, Huawei in Google se soočajo z velikim pritiskom novega tekmeca

Proizvajalec mobilnih telefonov OnePlus je predstavil svojega letošnjega aduta in z izredno nizko ceno resno izzval Samsung, Huawei in Google.
Fotografija: OnePlus z nizkimi cenami znova resno izziva večje proizvajalce mobilnih naprav. FOTO: Carlo Allegri/Reuters
Odpri galerijo
OnePlus z nizkimi cenami znova resno izziva večje proizvajalce mobilnih naprav. FOTO: Carlo Allegri/Reuters

Vsi vodilni proizvajalci naprav, ki delujejo na Androidu, ob svojih najbolj prestižnih modelih ponujajo tudi modele nižjega cenovnega razreda. Ti nikakor niso primerljivi z vrhunskimi napravami, ki veljajo za adute proizvajalcev. Ob tem pa obstaja še sredinski rang, ki ponuja zadovoljivo vrednost za svojo ceno, kar je obenem pogosto želena kombinacija telefonskih navdušencev.

Google za zadovoljivo ceno ponuja zelo zmogljiv Pixel 3A, ki ga bo v bližnji prihodnosti nadomestil Pixel 4A. Veliko večji nabor nizkocenovnih naprav ima Samsung, predvsem v svoji liniji Galaxy. Svoje predstavnike z nizkimi cenami pa ima tudi Huawei v liniji Honor.
 

Izzivalni OnePlus


Vidnim proizvajalcem telefonov je že pred leti resno konkuriral OnePlus, nase pa opozoril leta 2014 z relativno dostopnimi cenami a veliko zmogljivostjo. Takrat se je predstavil kot upornik velikim proizvajalcem in velik konkurent glavnim telefonskim adutom. Prva naprava je bila primerno predstavljena kot OnePlus One, cena pa ne glede na dobre specifikacije ni presegla 300 dolarjev.



V zadnjih letih se je ta kitajski proizvajalec pametnih telefonov vse bolj približal prestižnim modelom na trgu, podobno pa so zrasle tudi cene naprav. OnePlus se je ne glede na približevanje prestižnim modelom in rast cen, še vedno predstavljal kot start-up in stavil na svoj slogan Never Settle, ki je po svoje sporočal, da vendarle niso enaki kot ostali.

Vseeno pa so slogani eni, resnica pa drugo. Specifikacije naprav so se izboljšale, cene pa so se skoraj povsem približale ostalim primerljivim mobilnim napravam. Cena osmega modela se je gibala okoli 600 dolarjev, različica "pro" pa glede na kapaciteto spomina tudi 900 dolarjev. Strategija določanja cen je postala povsem primerljiva z ostalimi proizvajalci naprav, OnePlus pa tako ni bil več zanimiv start-up, ki se upira velikim. Konec koncev je imel lani zaposlenih skoraj 3000 ljudi, kar je daleč od malega upornika.
 

Samsung, Google in Huawei so pod pritiskom strategije postavljanja cen OnePlusa. FOTO: Kim Hong-Ji/Reuters
Samsung, Google in Huawei so pod pritiskom strategije postavljanja cen OnePlusa. FOTO: Kim Hong-Ji/Reuters
Ponovno spuščanje cen


Privrženci prvotne ideologije OnePlusa se zdaj vseeno veselijo povratka, saj je napovedan cenovno dostopen in tehnično dovršen OnePlus Z; ta naj bi v Indiji zaživel 10.julija.

Še pred dejanskim zagonom prodaje novega modela je soustanovitelj Carl Pei namignil, da tokrat cene ne bodo pretirano visoke. Britanski spletni portal Express piše, da pričakovani model ne bi presegal 300 dolarjev za 16gb različico in 350 dolarjev za 64gb različico. To bi praktično pomenilo, da bi telefon bil v enakem rangu kot OnePlusov prvenec.

Zaradi nizko postavljenih cen številni špekulirajo, da se OnePlus zopet vrača v stare tirnice in bo zopet stavil na podobo uporniškega konkurenta velikim proizvajalcem. OnePlus Z naj bi imel OLED zaslon v velikosti 6,4 inčev z 90Hz stopnjo osveževanja, poganjal pa naj bi ga procesor Snapdragon 768G. Aktualni model naj bi sprejemal tudi signale 5G, kar bi bilo ob postavljeni ceni še večje presenečenje.

Pri Expressu še pišejo, da bi OnePlus Z stal 100 dolarjev manj kot iPhone SE in 50 dolarjev manj kot pričakovani Pixel 4A. Cena bi vsekakor resno konkurirala večjim ponudnikom mobilnih naprav.

Več iz rubrike