Zlati boben prinesel mednarodno nagrado

Slovenska oglaševalska zbornica je prejela mednarodno nagrado WFA President's Award za organizacijo festivala Zlati boben.
Fotografija: Na fotografiji (iz leve): Stephan Loerke, CEO, WFA, Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ in David Wheldon predsednik WFA Foto: Arhiv SOZ
Odpri galerijo
Na fotografiji (iz leve): Stephan Loerke, CEO, WFA, Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ in David Wheldon predsednik WFA Foto: Arhiv SOZ

Svetovna zveza oglaševalcev (WFA) je Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) nagradila za izjemno voditeljstvo  ter prispevek k oglaševalski panogi s projektom/festivalom Zlati boben, ki je minulo leto zaokrožil četrt stoletja svojega obstoja.
 
Letno nagrado WFA podeljuje projektom, ki jih organizirajo nacionalne oglaševalska združenja in katerih pozitiven vpliv na poslovanje je mogoče izmeriti.
 
In kot so zapisali v pojasnilu: »Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot tisoč kreativcev iz 40 držav. Festival stremi k višanju standardov tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v Srednji in Vzhodni Evropi«, je Slovenska oglaševalska zbornica s projektom / festivalom ne le dosegla, temveč prehitela mednarodne stanovske organizacije.

Kakšne so vsakdanje navade Mojce Briščik?

 
»Na SOZ-u smo počaščeni, da je tudi WFA, kot izredno pomembno mednarodna organizacija, prepoznala vlogo, ki jo je imel in jo še vedno ima Zlati boben. Nagrada, ki jo je sicer prejela zbornica, je nagrada vseh, ki so festival snovali in ga gradili. To za nas pomembno mednarodno nagrado pa sem sprejela tudi in predvsem v imenu vseh, ki v festival verjamejo še danes,« je povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, ki je v Lizboni nagrado sprejela prav v imenu v imenu Slovenske oglaševalske zbornice.

Več iz rubrike