Svetovni dan turizma

Letošnja tematika dneva turizma je TURIZEM IN DELOVNA MESTA - BOLJŠA PRIHODNOST ZA VSE, ki je tesno povezana z uresničevanjem vizije slovenskega turizma, to je zagotavljanjem trajnostnih butičnih petzvezdičnih doživetij za zahtevne obiskovalce.
Fotografija: Turizem je generator razvoja
tudi v slabše razvitih okoljih in je bolj odporen na gospodarska nihanja in krize. Jure Eržen
Odpri galerijo
Turizem je generator razvoja tudi v slabše razvitih okoljih in je bolj odporen na gospodarska nihanja in krize. Jure Eržen

27. september je dan, ki je po vsem svetu posvečen obeležitvi turizma. Svetovna turistična organizacija (UNWTO) vsako leto izbere posebno tematiko, ki kot rdeča nit prepleta aktivnosti nacionalnih turističnih organizacij in ostalih deležnikov, ki aktivno
obeležujejo ta dan. Letošnja se še kako sklada s slovensko strategijo.



Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo ob tem poudarja, da je turizem največja industrija sveta, ki na globalni ravni ustvarja 10 % bruto domačega proizvoda in predstavlja kar 30 % izvoza storitev: »Turizem je generator razvoja
tudi v slabše razvitih okoljih in je bolj odporen na gospodarska nihanja in krize - delovna mesta zagotavlja tudi v času ohladitve gospodarske rasti.«

Minister se pomanjkanja ustreznih kadrov v gostinstvu in nekaterih drugih delovno intenzivnih panogah dobro zaveda, zato apelira na podjetja: »Skupaj moramo narediti še več za dvig ugleda teh poklicev in motiviranje mladih, da se zanje odločijo. Več moramo vložiti v znanje, spretnosti in kompetence naših zaposlenih v turizmu. Ustvarjati moramo spodbudno okolje za delo in kadre ustrezno upravljati. In pri tem imate ključno vlogo prav podjetja, delodajalci v turizmu.« 
 



Slovenska turistična organizacija (STO) izvaja vrsto aktivnosti, namenjenih vodilnim destinacijam slovenskega turizma, predstavnikom slovenskega turističnega gospodarstva in drugim deležnikom slovenskega turizma za nadgrajevanje znanja in veščin zaposlenih v turizmu, potrebnih za uspešen razvoj in promocijo Slovenije kot destinacije za odlična doživetja.


PREBERITE ŠE:
Nikogaršnja zemlja ali »tam, kjer je duty free«
Temačni turizem: Mar moramo res vse to videti?
 

Več iz rubrike