Menedžerji, pripravite se. GenZ-iji nimajo nobene lojalnosti do vas

Menedžerji, uživajte, dokler še lahko. Mladi nimajo do vas nobene lojanosti. Za vaše ponujene službe se jim "fučka".
Fotografija: Če so se nekoč morali kandidati za delovno mesto dokazati podjetju, mora danes podjetje prepričati kandidata, da se zaposli prav pri njih. Foto: Careercast
Odpri galerijo
Če so se nekoč morali kandidati za delovno mesto dokazati podjetju, mora danes podjetje prepričati kandidata, da se zaposli prav pri njih. Foto: Careercast

Prihodnost pripada mladim. In starejšim, ki podpirajo mlade.

Dragi menedžerji, že veste, kako boste mlade ukrotili, da bodo delali za vas?

Zdi se, da se je v svetu podjetništva zgodil trk dveh popolnoma različnih svetov: starejšega, ki hoče diktirati in mestoma izkoriščati in mlajšega, ki ne tolerira avtoritete in ne prenese izkoriščanja.

In kakšna je prihodnost, če že ptiči na vejah čivkajo, da moramo za preživetje človeške rase sodelovati? Kakorkoli se trudite pri iskanju odgovora, je stvar že jasna: tudi tokrat bodo v tej vojni zmagali mladi. V resnici so v preteklosti vedno zmagali mladi in tako bo tudi ostalo.

Generaciji Z je zelo pomemben izgled pisarn, dobro počutje, različni »perksi« na delovnem mestu (sadje, kotiček za počitek, sprostitev, itd.). Foto: Careercast
Generaciji Z je zelo pomemben izgled pisarn, dobro počutje, različni »perksi« na delovnem mestu (sadje, kotiček za počitek, sprostitev, itd.). Foto: Careercast

To ni nujno slabo, saj je to pogoj za razvoj, le da ima vselej ta razvoj tudi tudi svoje praske in rane po vseh porah družbe in sicer v obliki težkih prehodnih obdobij, za katere so značilne stavke, protesti, strogi ukrepi...

Mladi govorijo z denarnico

Tisti lastniki in vodje podjetij, ki bodo do zadnjega atoma preučili generacije, ki prihajajo na trg dela, bodo zmagovalci. Ne, ne, pomota!

Zmagovalci bodo tisti, ki bodo popuščali mladim. Ne v celoti, a vsaj v polovici. da jih bodo razumeli in jim s poslovnimi modeli šli nasproti.

image_alt
Ključne značilnosti slovenske generacije Z

Izkušnje z generacijo Z imajo tudi v agenciji bold.group. Oni so se namreč specializirali tudi za platformo TikTok in ravno generacija Z je tista, ki ustvarja na TikToku, zato v agenciji delajo na tem, da kot delodajalec privabijo posameznike generacije Z in jim omogočijo delo po meri Genz-ijev.

Generacija Z

  • Generacija Z je zelo nelojalna in so jim pomembne čisto druge vrednote
  • Ne želijo 100 % delati v pisarnah, ampak po večini na »remote« lokacijah, kar pomeni, da hočejo biti digitalni nomadi in iščejo neke vrste hibridni model opravljanja dela.
  • Generaciji Z je zelo pomemben izgled pisarn, dobro počutje, različni »perksi***« na delovnem mestu (sadje, kotiček za počitek, sprostitev, itd.).
  • Pri generaciji Z je v okviru iskanja dela povsem drugačna situacija kot pri prejšnjih generacijah. Če so se nekoč morali kandidati za delovno mesto dokazati podjetju, mora danes podjetje prepričati kandidata, da se zaposli prav pri njih.
  • Generacija Z je navajena spletnih sestankov in ne želi imeti veliko sestankov v živo. Generacija Z želi fleksibilen delovni čas (kombinacija dopoldanski-popoldanski čas jim ne predstavlja problema).
  • Trajnost je pri njih izrednega pomena (nizek ogljični odtis, ločevanje odpadkov, e-mobilnost itd.).

image_alt
Medgeneracijsko usklajevanje zaposlenih

Več iz rubrike