V Portorožu vrata odpira Slovenski oglaševalski festival

V Portorožu bo danes in v petek potekal 27. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki bo z nosilno temo Slavimo kreativnost, slavimo posel v ospredje postavil prispevek oglaševalske industrije kot celote. Udeleženci bodo lahko prisluhnili številnim domačim in tujim govorcem, v tekmovalnem delu pa se bo za nagrade potegovalo 366 del.
Fotografija: Arhiv avtorja
Odpri galerijo
Arhiv avtorja

Predsednica letošnjega festivala Karmen Škoda Piško je pred začetkom festivala izpostavila, da SOF že desetletja postavlja izzive najdrznejšim, spodbuja bolj zadržane, zrcali realnost, s tekmovalnim programom pa nagrajuje in se prikloni idejam, zgodbam in izraznosti tistih oglasov, ki vsebujejo vrhunski izbor slovenskih kreativnih začimb.

V dvodnevnem festivalskem dogajanju bo svoje zgodbe, znanje, ideje in izkušnje z obiskovalci delilo več kot 20 mednarodnih in domačih strokovnjakov.

Pregled oglaševalske letine sta letos pripravila kreativni direktor Domen Husu in umetniški direktor Samo Muhič iz oglaševalske agencije Yin + Young. Ustanovitelj in umetniški direktor pri VBG Gregor Žakelj bo gostil portugalsko umetnico in ilustratorko Rito Gomes.

Z Danske v Portorož prihaja avtor, govorec in miselni vodja Thomas Kolster, ki bo udeležencem predstavil koncept dobroglaševanja oz. oglaševanja kot sile za spremembe sveta na bolje. O blagovnih znamkah na pragu izumrtja bo spregovoril ustanovitelj podjetja Endangered Species Ron Cregan iz Velike Britanije.

Na govorniškem odru bodo udeležence med drugim navdihovali še strateginja za vsebinski marketing Branka Bizjak Zabukovec, odgovorna urednica poslovne priloge Dela Svet kapitala Petra Kovič, direktorica marketinga pri Sava Turizem Ana Praprotnik ter soustanovitelj podjetij InsurePal in ADACTA Tomaž Volk.

Vrhunec festivala bo v petek, 13. aprila 2018, ko bodo znani prejemniki nagrad in priznanj, prav tako bosta podeljeni nagradi Oglaševalska osebnost ter Oglaševalec leta.

Za nagrade in priznanja se bo potegovalo 366 del, ki jih je pod drobnogled vzela strokovna žirija pod vodstvom samostojnega svetovalca na področju tržnega komuniciranja Mitje Petroviča. V okviru natečaja Mlada kreativca pa za nagrado konkurira 25 parov.

Več iz rubrike