Trendi v marketingu z vplivneži leta 2019

Berlinska skupina Inreach je zaznala pet velikih tržnih trendov za prihodnje leto, ki bodo zaznamovali sodelovanje blagovnih znamk z vplivneži.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Vse pomembnejši bodo mikrovplivneži, neznanci, saj po raziskavi Collective Bias le tri odstotke potrošnikov za nakup prepričajo slavni.

❶ Od influencerjev do podjetnikov
Vplivneži bodo svojo osebno blagovno znamko še pogosteje spremenili v uspešen posel.
❷ Sponzorirana vsebina bo javno označena
Nemški vplivneži so zaradi strahu pred preganjanjem že letos jasno začeli označevati sponzorsko vsebino. S tem so naslovili transparentnost.
❸ Podcasti so naslednja pomembna stvar
Podcasti so odlično orodje tako za B2B kot tudi za B2C.
❹ Boj proti lažnim sledilcem
Zato, ker so lažni sledilci slabi za biznis. Tako je junija opozoril direktor Unileverja Keith Weed. Programska oprema, kot je InfluencerDB, pomaga znamkam odkriti inlfuencerje s pristnimi sledilci.
❺ Vzpon vplivnežev za igralništvo
Platformi e-sports in twitch postajata vse pomembnejši.

Več iz rubrike