Laško je prejemnik bronastega znaka Slovenia Green Destination

»Varimo boljši svet« je globalna trajnostna strategija, kateri sladi tudi Pivovarna Laško. Foto Jure Eržen

Kot destinacija, ki jo je soustvarila Pivovarna Laško, je Laško znano predvsem po svoji pivovarski in zdraviliški tradiciji. Znak Slovenia Green Destination so pridobili, ker močno prispevajo k ohranjanju tamkajšnjih vodnih virov ter podpirajo dejavnosti za zdrav življenjski slog in trajnostne turistične dogodke, kot je največji slovenski poletni festival Pivo in cvetje.

»Varimo boljši svet« je njihova globalna trajnostna strategija, ki združuje vse družbe v skupini Heineken, da bi bile trajno gonilo za spremembe, povedo iz podjetja. »Osredotoča se na področja, na katerih želimo narediti največje spremembe, in navdihuje naše znamke, da se v svojem poslanstvu usmerjajo na reševanje okoljskih in družbenih izzivov. Močno si prizadevamo, da s to strategijo prispevamo k šestim ciljem trajnostnega razvoja OZN.«
image
Znak Slovenia Green Destination so pridobili, ker močno prispevajo k ohranjanju tamkajšnjih vodnih virov ter podpirajo dejavnosti za zdrav življenjski slog in trajnostne turistične dogodke. Foto Uros Hočevar

S projektom Zala se borijo proti sladkorni bolezni (skupaj z Zvezo društev diabetikov Slovenije so okrepili zavedanje in izvedli tekmovanje, da bi izboljšali znanje o sladkorni bolezni v osnovnih in srednjih šolah. V tekmovanju je sodelovalo več kot 430 šol in 10.000 mladostnikov), delajo na zmanjševanju izpustov CO2 (izboljšali so anaerobne čistilne naprave za odpadne vode in povečali količino proizvedenega bioplina, ki ga uporabljajo v energetskih napravah za proizvodnjo čiste energije in tako so prenehali dodatno uporabljati kurilno olje ter zmanjšali izpuste CO2 in stroške poslovanja), prav tako podpirajo zdrav način življenja in odgovorno uživanje alkohola s projektom Gremo v hribe (največji odgovorni pohodniški projekt v Sloveniji, ki ga podpira Planinska zveza Slovenije, pri njem sodeluje tudi Andrej Težak Tešky; skupaj so prav tako zbirali sredstva za projekt Botrstvo). Vse dobrodelne akcije so predstavili na 4. Circular Change konferenci z osrednjo temo krožno gospodarstvo. Na dogodku so različna podjetja delila svoje izzive, rešitve in prakse, ki prispevajo h krožni preobrazbi in uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja Združenih narodov.
 
Več iz rubrike