Domov Trendi 04. Januar 2019.

»Get Lost« ali na počitnice v neznano, v divjino

© Reuters
Novo vrsto doživljanja dopusta in svojevrstno dogodivščino potnikom ponujajo v agenciji Black Tomato, kjer jih odpeljejo v neznano, v divjino. Sami morajo najti pot do urbanih središč. Bi si upali?

Britansko-ameriško luksuzno potovalno podjetje Black Tomato svojim popotnikom želi omogočiti popolni odklop od vsakdanjega življenja. Tako dopustniki vedo le, kdaj morajo biti na letališču, vse druge podrobnosti potovanja pa so skrivnost, da se zares počutijo izgubljene. Večinoma jih peljejo v džunglo zahodnega Bornea ali Indonezije, pa tudi v puščavo zahodne Mongolije.

Dajo jim le informacije o točkah, ki jih morajo odkriti, pot v civilizacijo pa morajo najti sami. Jos Davies, vodja marketinga pri Black Tomato, je Euromonitor International dejala, da ima program »Get Lost« (Izgubi se) jasen namen: »V svetu, kjer smo povezani s spletom 24 ur na dan, želimo popotnikom ponuditi storitve, ki omogočajo popoln odklop in novo doživetje.« Podoben odklop za tiste z debelejšo denarnico omogoča Soneva Kiri Resort na otoku Koh Kood, ki ga je mogoče doseči z enournim poletom z zasebnim letalom iz Bangkoka.


PREBERITE ŠE o drugih trendih potovanj in turizma v letu 2019.


Komentarji
Komentirajte

Za komentiranje se je potrebno prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, se lahko hitro in enostavno registrirate. Po registraciji se lahko vključite v razpravo.