Delove podjetniške zvezde: Polycom

Polycom, podjetje v lasti bratov Igorja in Iztoka Stanonika, je lani postavil 12 milijonov evrov vredno tovarno 4.0, čez dve leti bodo zgradili novo v Mehiki. Vsak avtomobil na svetu ima vgrajen najmanj en njihov zdelek.
Fotografija: Roman Šipić
Odpri galerijo
Roman Šipić

Leta 1990 so vzpostavili prvi stik z avtomobilsko industrijo in od takrat so se razvijali le na tem področju.

Največje tveganje njihovega poslovanja je pomanjkanje kadrov. »Skoraj nemogoče je dobiti ljudi, ki bi bili primerno izobraženi in bi privolili v triizmensko delo. Slovenci niso več pripravljeni delati ponoči,« pojasnjuje Igor Stanonik in dodaja: »Drži pa, da ravno vsak ne more operirati z robotom, ki je vreden več sto tisoč evrov, lahko tudi pol milijona.«

Čeprav bi podjetje lahko kadarkoli prodala in s tem zagotovila sebi, svojim otrokom in vnukom, da jim nikoli več ne bi bilo treba delati, pa tega nikakor nimata v načrtu. »Če bi šlo za denar, bi podjetje že zdavnaj prodala. Pomembno je, da počneš nekaj, kar ti je v zadovoljstvo in je v zadovoljstvo ljudem, ki jih zaposluješ. Od nas je odvisnih 250 družin in še vse družine naših dobaviteljev,« pravi Iztok Stanonik. Njegov brat pa k temu dodaja: »Podjetje je kot otrok. Vzgajaš ga in tudi, ko je odrastel, se mu ne odrečeš.«

Več v videoposnetku:

Več iz rubrike

Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju

Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?

VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti

»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…

Izgorelost – vse prepogosta bolezen moderne dobe

Kaj se lahko zgodi, če se prepustimo prehitremu življenjskemu tempu in dinamiki, ki nas potegneta v vrtinec čustvenih in telesnih naporov, v katerem se nimamo časa ustaviti?

Zaostrujemo kreditiranje, namesto da bi zahtevali odgovornost

Izvršna direktorica in odgovorna partnerica pri Deloitte Slovenija Barbara Žib­ret Kralj  meni, da sta trajnost in odgovornost ne poslovna priložnost, ampak nuja.