Poslovni slog `a la Iza Login

»Ovir ni! Uresniči, kar si si zadal. Zabavaj se. Delajte kot ekipa. Obvladaj svoj posel.« To niso prazne besede, ampak resnično gonilo podjetja, pod katerega sta se podpisala zakonca Iza in Samo Login.
Fotografija: Tomi Lombar
Odpri galerijo
Tomi Lombar

Te vrednote so ponotranjili vsi v podjetju Outfit 7. Celo tako, da so jih natisnili na majice ali skodelice za kavo, o njih so govorili na teambuildingih, celo plakate s temi gesli so razstavili po pisarni. Zakaj? »Ker so prave vrednote, ki te popeljejo do uspeha. Popolnoma napačno je, če uspeh povezujemo z denarjem. Uspešen si lahko na področjih, ki niso dobičkonosna. Moja sestra je na primer zelo uspešna kot osnovnošolska učiteljica, saj obvlada svoje delo,« je dejala Iza Login na dogodku Slovenija, 26 let priložnosti – zgodbe o uspehu, ki ga je organiziral PwC Slovenija.

Zakonca Login se zavedata, da sta kmalu po ustanovitvi podjetja leta 2009 postala vzor mladim podjetnikom, ki jim vedno poskušata razložiti, da je za uspeh podjetja odločilen dober in inovativen produkt, a pri tem ne pozabita poudariti, da je za dolgoročen uspeh ključna kultura v podjetju. »Z dobrimi odnosi lahko gradimo sodelovanje in pozneje uspeh, a prvi pogoj je branje in učenje. »O inovativnem menedžmentu sem se veliko naučila iz knjig s poslovno tematiko. Vsako leto vzamem na počitnice tablico in na njej preberem veliko poslovnih knjig, najbolj me je navdušilo delo Leadership and Self-Deception, ki ga je izdal The Arbinger Institute. Knjigo priporočam vsem poslovnežem in menedžerjem. Meni je spremenila pogled na svet in me naučila voditi podjetje.«

Tomi Lombar
Tomi Lombar

Pred podpisom pogodbe z novimi zaposlenimi sta se zakonca Login vedno poglobila v psihološki ustroj kandidatov, ti so morali opraviti več psiholoških testov, s katerimi sta jih direktorja uvrstila v različne profile. »Nekateri ljudje se pri doseganju cilja osredotočajo na odnose med ljudmi, drugi na natančen proces, tretji na končni uspeh izvedbe projekta. Pomembno je, da direktor najde ljudi, ki so različni, se dopolnjujejo ter imajo kljub enotnemu cilju komplementarne naloge in poti do cilja.« Loginova sta si cilje postavljala sproti, jih vedno tudi zapisala in utemeljila. »Ko je človek odločen in trdo dela, bo vesolje delalo z nami,« sta prepričana.

Iza in Samo Login sta podjetje vodila brez trdne hierarhije. »Čas, v katerem se ljudje delijo na vodje in zaposlene, je minil. Zdaj govorimo o tako imenovanem self-managementu. Organizacija mora delovati kot telo; vsak organ ima lastno funkcijo in je sam svoj direktor. Vedno sem poiskala najboljšo ekipo za določeno nalogo in vedno sem vsem popolnoma zaupala.«

Zakonca Login sta po prodaji Outfit7 zaplavala v popolnoma drugačne vode, a ohranila enako poslovno kulturo. Začenjata neprofitni projekt, ki bo temeljil na razvoju tehnologije za ohranjanje okolja. »Smernice kažejo, da je področje ekologije zelo aktualno in ima še veliko manevrskega prostora. Največja grožnja za naš planet je živinoreja. Ljudje potrebujemo inovativne tehnološke rešitve, če bomo še naprej želeli jesti meso,« je izdala nekaj drobtinic novega poslovnega modela, o katerem je hitro postalo jasno, da bo sledil politiki krožnega gospodarstva. »Zemlja lahko preživi štiri milijarde ljudi, a zdaj nas je več kot deset,« je opomnila Loginova, več podrobnosti pa ni želela izdati. Poudarila je, da so njihovi poslovni prostori še vedno na Cipru, saj jim je zelo všeč njihova klima, ljudje in življenjski ritem: »Te stvari močno vplivajo na delovno vnemo in končni uspeh podjetja.«     

Več iz rubrike