Točka preloma

Za vas imam enostavno vprašanje. Kako veste, kdaj je dovolj?
Fotografija: Točka preloma
Odpri galerijo
Točka preloma

Najmanj s treh zornih kotov vam lahko podam svoj odgovor oziroma razlago, s ciljem, da vam kot lastniku ali direktorju podjetja olajšam težke in zapletene odločitve. Modro je, da odločitve sprejemate usklajeno s svojimi vrednotami in cilji v osebnem in poslovnem življenju.
 
V poslovnem svetu je razumeti točko preloma dokaj enostavno. Pa vendar. Ste kdaj razmišljali, kako lahko na poslovni rezultat vpliva vaša odločitev, koliko časa boste namenili strateškemu in koliko operativnemu vodenju?
 
Morda celo izbirate med enim in drugim. Kot vodja večino časa namenite razvoju vizije in odločenosti, da vaša organizacija to vizijo živi. To je mogoče, ker imate izkušen in opolnomočen tim, ki mu zaupate. Veste namreč, kje je točka preloma v vaši organizaciji. Pa vendar ….

… ravnovesje časa, ki ga kot vodja namenite ustvarjanju prihodnosti in doseganju rezultatov, torej operativnemu delu vodenja, igra pomembno vlogo. Skrivnost uspešnega vodenja in učinkovite vodje je namreč prav v razmerju in iskanju ravnovesja za čas, ki ga kot vodja namenjate strateškemu in operativnemu vodenju. Uravnoteženo usmerjen čas vodje lahko namreč maksimalno prispeva k rezultatom vašega podjetja. Zakaj? Ker lažje kreirate vizijo, strateško vodite in zagotavljate sredstva za aktivnosti, s katerimi nato omogočate svojemu timu, da lahko vašo vizijo tudi izvaja.

 
Akcija premika meje, a vrhunski vodje niso usmerjeni samo v akcijo, niti večino svojega časa ne iščejo samo rešitev za nastale probleme in izzive. Vrhunski vodje, ki dosegajo izjemne rezultate, so tisti, ki ustvarjajo priložnosti za nove rešitve, inovacije in kulturo zavzetosti v podjetju. Ob tem pa so sposobni predvideti in dobro oceniti tudi tveganja in nevarnosti, ki jih njihove odločitve prinašajo, s pravo mero poguma in previdnosti -  upoštevajoč točko preloma med obojim.

Vrhunski vodje so kreatorji priložnosti, vizionarji, ki znajo povezati svoje sodelavce in jih navdušiti, da razmišljajo o visokih ciljih, dosegajo vrhunske rezultate in ob tem uživajo, ker živijo tudi svoje vrednote.
 

Moja točka preloma

 
V osebnem življenju v zadnjem malo več kot letu dni, merim točko preloma s časom, ki ga lahko preživim na počitnicah. Obožujem namreč potovanja. Predstavljajo mi počitek in odklop. So moja točka preloma.
 
Dober vodja
Dober vodja

Pomislila sem na počitnice v Kaliforniji, v Napa Valleyu pred 2 letoma, ko sem tam kupila steklenico vina v vinski kleti Francisa Coppole, letnik 2012, z imenom Rubicon. Rubicon ima zgodovinsko povezavo z Julijem Cezarjem. Ko je ta s svojo legijo prestopil reko Rubicon na severni meji z Italijo, je vedel, da gre za trenutek “točke preloma”, ko časa ne bo mogel več zavrteti nazaj in je s svojim pohodom, ko je prestopil reko Rubicon, zanetil rimsko državljansko vojno.
 
Tudi moje počitnice v zadnjem času so “točka preloma”; tako neizmerno zaželene in pričakovane. Hkrati pa neizmeren vir kreativnosti, ko dobim številne ideje za nove in drugačne storitve. So moja motivacija za iskanje izjemnih rešitev za moje kliente.
 

In kaj je vaš “rubicon”?

 
Vaše razmišljanje lahko delite z mano, s sporočilom na mojem LinkedInu.

Več iz rubrike