Marca nov rekord pri pretovoru zabojnikov. Ladjarji učinkovito vzpostavili daljšo pot okoli Afrike.
Kolektor CPG prevzel del opreme, del podizvajalcev in skoraj vsa dela turških delavcev.
Po neuradnem mnenju nekaterih nadzornikov bo do konca marca 2026 položena velika večina tirov. Projekt je tudi s finančnega zornega kota posebnost.
Yapi Merkezi trdi, da se ne umika s projekta. Vse več bojazni, da bo dokončanje tira zamujalo.
Cimos ni pripravil zakonsko ustreznega programa presežnih delavcev, zato so se dogovorili, da vodstvo sindikatom posreduje novega.
Rok dokončanja proge Divača–Koper ostaja 31. marec 2026. Potek del kaže, da bi ta datum lahko ujeli.
Namesto agencijskih so zaposlili tudi 333 novih delavcev.
Kolektorjevi delavci bodo verjetno pomagali turškim pri zahtevnih delih v predoru Beka. Največja neznanka je plazovit teren v dolini Glinščice.
Dokončanje proge Divača–Koper se lahko zavleče do sredine prihodnjega leta. Težaven za gradnjo je nepredvidljiv kraški teren.
Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?