Žiriji Effie Slovenija 2018 bo predsedovala mag. Tina Kumelj

V deveti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018, ki jo bo vodila mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji se bo predsednici pridružilo devet, v drugostopenjski pa dvanajst članov žirije, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).
Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

Prijavitelji lahko akcije od današnje objave Razpisa za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah, zadnji rok za prijavo akcij pa je 5. november 2018.

Ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij bo 6. decembra 2018 najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:

  • mag. Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
  • Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija,
  • Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB ,
  • Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA,
  • Gregor Memedović, direktor, Radio Center,
  • mag. Nataša Mithans, direktorica, Vareo,
  • Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije, Innovatif,
  • dr. Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga, Pivka perutninarstvo,
  • Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana,
  • doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, FDV.

Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo 2. februarja 2019 izbrala nagrajence drugostopenjska žirija v sestavi:

  • mag. Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
  • Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP namazi, Atlantic Grupa / Droga Kolinska,
  • Romana Dernovšek, predsednica uprave, Loterija Slovenije,
  • Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija,
  • Matjaž Klipšteter, direktor, Taktik,
  • Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija,
  • mag. Aleš Muhič, direktor trženja, PRO PLUS,
  • Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop,
  • Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB,
  • Samo Ošina, direktor Strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije,
  • Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator,
  • Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana,
  • Eva Šterk, Head of Strategic Planning, Publicis One Slovenia.

Effie Slovenija je danes objavila tudi Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 1. oktobrom 2016 in 1. oktobrom 2018 (v kategoriji N) Dolgoročna učinkovitost pa vsaj od 1. oktobra 2015 do najkasneje 1. oktobra 2018) prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah. Za prijavo akcij so na voljo štirje roki, zadnji rok pa bo 5. novembra 2018 ob 12.00.

Letošnji razpis redefinira kategorijo Družbeno dobro, kamor lahko svoje akcije prijavijo katerekoli organizacije ali komercialna podjetja pod pogojem, da gre za družbene komunikacijske akcije z jasnimi cilji družbene koristi in uvaja dve novi kategoriji Storitve - finance in zavarovalništvo, ki si med storitvenimi kategorijami zaslužijo svoje mesto, ter Nizkoproračunske akcije, ki nadomeščajo kategorijo David vs. Goljat, namenjena pa je vsem prijavljenim akcij, katerih skupni proračun ni presegal 50.000 EUR. Prijavitelji bodo tako lahko prijavili tržno-komunikacijske akcije v 14 kategorij: A) Potrošni izdelki – hrana, B) Potrošni izdelki – pijača, C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika, D) Potrošni izdelki – drugo, E) Storitve – telekomunikacije in IT, F) Storitve – trgovine, G) Storitve – finance in zavarovalništvo, H) Storitve – drugo, I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev, J) Družbeno dobro, K) Nizkoproračunske akcije, L) Medorganizacijski trgi (B2B), M) Inovacije in tehnologija in N) Dolgoročna učinkovitost.

Prijavitelji akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, bodo akcije pred slovesno zaključno prireditvijo predstavili udeležencem Effie dneva učinkovitosti, zmagovalci pa bodo razglašeni isti dan zvečer na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, ki bo potekala 14. marca 2019 v Hotelu Slon Ljubljani.

Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Effectiveness Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.

O nagradi Effie

Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana, 2017, Percepcija nagrade Effie). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje na vsaki dve leti, letos že devetič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Več iz te teme:

Več iz rubrike