Zamenjaj in prihrani - tretjič!
Že več kot 23.000 potrošnikov sodeluje v skupinskemu nakupu plina in/ali elektrike v akciji Zamenjaj in prihrani 3.
Odpri galerijo
»Velik odziv potrošnikov v kampanji skupinskega nakupa električne energije ponovno dokazuje, da si potrošniki želijo tovrstnih skupinskih nakupov,« so zapisali v sporočilu za javnost v Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS). A zagotovo ne bi bilo takšnega zanimanja, če ne bi potrošnikov spremljale pozitivne izkušnje iz preteklih dveh akcij. Številni med njimi, ki so v preteklosti že zamenjali dobavitelja v okviru kampanje ZPS, so celoten postopek prijave in zamenjave ocenili kot zelo dobro. ZPS zato ponovno vabi vse zainteresirane potrošnike, da oddajo prijavo čimprej – preprosto, brezplačno in nezavezujoče. »Več potrošnikov bo prijavljenih, boljšo ponudbo in posledično večje prihranke si lahko obetamo!« nagovarjajo uporabnike.
Na ZPS so bili v zadnji akciji Zamenjaj in prihrani 2 zadovoljni z odzivom potrošnikov, rezultati so takrat celo presegli njihova pričakovanja. Breda Kutin, predsednica Zveze portošnikov Slovenije, je ob tem poudarila: »Potrošniki so v okviru kampanje Zamenjaj in prihrani 2 skupaj prihranili več kot 1,2 milijona evrov, dobavitelja pa je brez težav zamenjalo več kot 13.200 gospodinjstev.« V okviru kampanje so takrat na ZPS zabeležili 12.960 zamenjav dobavitelja elektrike in 2765 plina v 13.216 gospodinjstvih.
Na ZPS so bili v zadnji akciji Zamenjaj in prihrani 2 zadovoljni z odzivom potrošnikov, rezultati so takrat celo presegli njihova pričakovanja. Breda Kutin, predsednica Zveze portošnikov Slovenije, je ob tem poudarila: »Potrošniki so v okviru kampanje Zamenjaj in prihrani 2 skupaj prihranili več kot 1,2 milijona evrov, dobavitelja pa je brez težav zamenjalo več kot 13.200 gospodinjstev.« V okviru kampanje so takrat na ZPS zabeležili 12.960 zamenjav dobavitelja elektrike in 2765 plina v 13.216 gospodinjstvih.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.