Zakaj smo za produkte prepoznavnih znamk pripravljeni plačati več?
Do znamk razvijamo zelo osebne odnose in z dobrim brandingom lahko podjetje naredi zelo dober vtis na kupce. Ustrezna postavitev nove ali osvežitev že obstoječe blagovne znamke pripomore k prepoznavnosti na trgu, hitrosti rasti in doseganju poslovnih ciljev.
V Tehnološkem parku Ljubljana na to temo organizirajo delavnico, ki jo bosta vodila Darja Brečko Poženel in Luka Klemen iz DBP - Brand Design Studio, kjer se bodo osredotočili na osnovne prijeme brandinga, spisali lekcije na uspešnih in neuspešnih primerih iz prakse in poiskali priložnosti tudi za dvig prepoznavnosti blagovnih znamk udeležencev.
Število mest je omejeno; prijava na dogodek: https://goo.gl/forms/FTQ5NtAvVI6QIdQF3
Več iz rubrike
Aprilsko znižanje obresti ECB bi bilo kar presenečenje
Finančni trgi večinsko pričakujejo, da bo evrska oblast obrestno ukrepala junija, letos pa so v svoja cenovna predvidevanja že vključili tri reze.
Iz Nemčije boljši podatki o industrijski proizvodnji
Analitiki menijo, da bi se lahko industrijska stagnacija v »gospodarskem motorju« EU končala v prvem četrtletju, pričakovani ugodni učinki tudi za Slovenijo.