Volkswagen bo električne avtomobile izdeloval v 16 tovarnah

Nemški avtomobilski velikan Volkswagen je napovedal, da bo električne avtomobile do konca leta 2022 izdeloval v 16 tovarnah po vsem svetu. Zagon proizvodnje bo postopen, trenutno že poteka v treh tovarnah. Načrt je del Volkswagnove strategije z imenom Roadmap E, s katero želijo celostno poskrbeti za električno prihodnost družbe.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Kot je danes v Berlinu pojasnil prvi mož koncerna Matthias Müller, bodo devet tovarn na proizvodnjo električnih vozil pripravili v dveh letih, preostale štiri pa nato do konca leta 2022. "V minulih mesecih smo sprožili vse potrebne vzvode za hitro in odločno aktiviranje Roadmap E," je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa dejal Müller.

Že lani je Volkswagen napovedal, da želi do leta 2025 proizvesti do tri milijone električnih avtomobilov letno in na trg poslati 80 novih električnih modelov. Koncern razmišlja tudi o lastni proizvodnji akumulatorjev za takšna vozila, s čimer bi zmanjšali odvisnost od azijskih dobaviteljev.

Načrti pa po zagotovilih Müllerja ne pomenijo konca motorjev z notranjim izgorevanjem. Kot je poudaril, je del rešitve tudi sodoben dizelski motor z mislijo na okolje. "Samo letos bomo za razvoj običajnih vozil in pogonov namenili skoraj 20 milijard evrov. V prihodnjih petih letih bo ta znesek presegel 90 milijard evrov," je napovedal.

Volkswagen je sicer kljub krizi z dizelskimi motorji zaradi goljufanja na testih izpušnih plinov lani podvojil dobiček. Uspešno poslovanje se bo precej poznalo tudi v denarnicah članov uprave. Po danes objavljenih podatkih bodo za svoje lansko delo prejeli skupno 50,3 milijona evrov, kar je skoraj 11 milijonov več kot predlani.

Največ bo prejel prav Müller, in sicer 10,1 milijona evrov oziroma 2,85 milijona evrov več kot leta 2016. Na drugo mesto se je s 5,2 milijona evrov (leta 2016 3,3 milijona) uvrstil Karlheinz Blessing, ki je pristojen za kadre in organizacijo.

Poslovne rezultate je lani izboljšala tudi Volkswagnova hčerinska družba Audi, ki je dobiček iz poslovanja povečala za slabih šest odstotkov na 5,1 milijarde evrov. Prihodki so se rahlo zvišali na 60,1 milijarde evrov. Tudi Audi bo moral sicer nekaj dobička nameniti za odškodnine zaradi afere z goljufanjem na testih izpušnih plinov.

Več iz rubrike