Predstavitvena informacija

Softnet - en operater za celotno regijo, veliki prihranki za podjetje

Kaj lahko naredi podjetje, ki ima pisarne v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini, za komunikacijske storitve pa plačuje visoke stroške?
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

»Rešitev je en operater, kar pomeni en kontakt za celotno regijo. Podjetje ima tako vso podporo na enem mestu in se mu ni treba ukvarjati s posameznimi operaterji v državah, v katerih deluje,« je na strokovnem izobraževalnem dogodku Integracija komunikacij v poslovnem okolju poudaril Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet, ki že več kot 20 let uspešno rešuje telekomunikacijske izzive podjetij v 16 državah po vsem svetu, med vsemi ponudniki pa najbolj celovito pokriva države nekdanje Jugoslavije. Letos je na slovenski trg vstopil tudi kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja.

Na dogodku, ki je bil namenjen direktorjem podjetij, vodjem informatike ter vodjem prodaje in nabave, je Boštjančič s sodelavci predstavili konkretne rešitve za celovito informacijsko podporo poslovnim procesom, ki je v sodobnem poslovnem okolju nepogrešljiva.

»Pri tem je pomembno, da podjetje v čim krajšem času prilagodi informacijsko infrastrukturo, predvsem pa, da uporablja preverjene in učinkovite rešitve,« je dejal Boštjančič. Takšne ponuja Softnet, ki ima lastno omrežje in podjetja v Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Bolgariji in Romuniji ter vozlišča v Albaniji, na Kosovu, v Rusiji, Ukrajini. Hkrati pokriva Kitajsko, kjer ima tri pisarne in vozlišča, prav tako v Vietnamu, medtem ko ima v Singapurju in na Filipinih pisarno, načrtuje pa še širitev v Indonezijo.

Kaj torej lahko naredi podjetje, ki deluje v petih državah in ima tako opraviti z vsaj petimi različnimi operaterji, zato za fiksno in mobilno telefonijo plačuje visoke zneske?

»V Softnetu na vsaki lokaciji postavimo IP-telefonsko centralo, jih med seboj povežemo z vodili SIP in tako omogočimo brezplačno komunikacijo znotraj podjetja, čeprav to deluje v različnih državah. Druga možnost je, da uporabimo samo eno centralo IP, v katero pripeljemo vodila SIP za vse države,« je pojasnil Andrej Boštjančič in dodal, da nato vsakemu telefonu dodelijo številke iz več držav. Razlog je preprost: na vsak telefon kličemo iz mobilnega omrežja po lokalni tarifi, zato klic stane le nekaj centov namesto en evro, na primer. 

Več iz rubrike