Lyft z vstopom na borzo tlakuje pot Uberju in drugim

STA
Kalifornijski ponudnik tehnološke platforme za prevoze Lyft je danes objavil prospekt za prvo javno prodajo delnic (IPO).

Podobne korake, poleg Uberja, napovedujeta še platformi Pinterest in Airbnb.

Kalifornijski ponudnik tehnološke platforme za prevoze Lyft je danes objavil prospekt za prvo javno prodajo delnic (IPO). Z zastavljenim cenovnim razponom želi zbrati od 1,9 do 2,1 milijarde dolarjev, podjetje pa bi bilo lahko z IPO ovrednoteno na več kot 20 milijard dolarjev. Lyft s potezo tlakuje pot tekmecem, med katerimi je najbolj znan Uber.

Lyft je z danes objavljenim prospektom, v katerem cenovni razpon za delnico postavlja med 62 in 68 dolarji, začenja niz predstavitev vlagateljem, do vstopa na borzo pa naj bi po pisanju medijev prišlo v naslednjih dveh tednih.
Lyft s sedežem v Silicijevi dolini, ki deluje v več kot 300 mestih v ZDA in Kanadi in s katerim sodelujeta skoraj dva milijona voznikov, je sicer lani ustvaril 2,2 milijarde dolarjev prihodkov, a so stroški za družbo, ki je še vedno v fazi hitrega razvoja, ob tem dosegli 3,1 milijarde dolarjev, kar je pomenilo izgubo v višini nekaj več kot 900 milijonov dolarjev.

Glede na cenovni razpon naj bi Lyft, ki bo kotiral na borzi Nasdaq, v najboljšem primeru zbral 2,1 milijarde dolarjev, vrednost podjetja pa bi po tem scenariju dosegla 23 milijard dolarjev, kar je bistveno več od 15 milijard dolarjev, na kolikor jo je vrednotilo nedavno zadnje zbiranje kapitala med vlagatelji.

Lyft s tem odpira pot podobnim IPO tekmecev, med katerimi je največji Uber, ki je vrednoten na približno 100 milijard dolarjev. Uberjev IPO naj bi sledil v kratkem, napovedujeta se še podobna koraka družbenega omrežje Pinterest in ponudniku platforme za oddajanje stanovanj v kratkotrajni najem Airbnb.
Več iz rubrike