Lani prodanih 2,1 milijona električnih vozil
Po svetu je bilo lani prodanih skupno 2,1 milijona električnih vozil in priključnih hibridov, s čimer se je številka prvič povzpela nad dva milijona.
Odpri galerijo
Delež takšnih vozil med vsemi na novo registriranimi je dosegel 2,4 odstotka. Vodilna na svetu po prodaji električnih vozil ostaja Kitajska, še kaže študija nemškega inštituta Cam.
Na Kitajskem je bilo lani prodanih nekaj več kot 1,2 milijona električnih vozil, kar je 62 odstotkov več kot predlani. Delež takšnih vozil se je tam lani zvišal za 1,8 odstotne točke na 4,5 odstotka, so zapisali na spletnih straneh inštituta.
Kitajska sicer nakupe električnih avtomobilov po ocenah analitikov spodbuja predvsem zaradi želje po zmanjševanju odvisnosti od uvoza nafte in krepitve kompetenc kitajskih avtomobilskih proizvajalcev, okoljski pomisleki so pri tem v ozadju.
Na drugem mestu so bile lani ZDA, kjer se je število električnih vozil povečalo za 86 odstotkov na 361.000. Med Američani ostaja daleč najbolj priljubljena Tesla, predvsem njen model 3.
V Evropi je v ospredju Norveška, kjer je imelo skoraj vsako drugo lani na novo registrirano vozilo električni ali hibridni motor. Skupno je bilo takšnih 73.000. V Nemčiji, evropski avtomobilski velesili, se je delež električnih in hibridnih vozil lani povečal za 0,4 odstotne točke na dve odstotni točki.
Na Kitajskem naj bi število električnih vozil letos zraslo na 1,6 milijona, na globalni ravni pa na 2,7 milijona. Inštitut pričakuje, da lahko močnejšo rast sproži šele prodaja večjega števila električnih in hibridnih modelov proizvajalcev, kot so Audi, BMW in Mercedes-Benz.
Na Kitajskem je bilo lani prodanih nekaj več kot 1,2 milijona električnih vozil, kar je 62 odstotkov več kot predlani. Delež takšnih vozil se je tam lani zvišal za 1,8 odstotne točke na 4,5 odstotka, so zapisali na spletnih straneh inštituta.
Kitajska sicer nakupe električnih avtomobilov po ocenah analitikov spodbuja predvsem zaradi želje po zmanjševanju odvisnosti od uvoza nafte in krepitve kompetenc kitajskih avtomobilskih proizvajalcev, okoljski pomisleki so pri tem v ozadju.
Na drugem mestu so bile lani ZDA, kjer se je število električnih vozil povečalo za 86 odstotkov na 361.000. Med Američani ostaja daleč najbolj priljubljena Tesla, predvsem njen model 3.
V Evropi je v ospredju Norveška, kjer je imelo skoraj vsako drugo lani na novo registrirano vozilo električni ali hibridni motor. Skupno je bilo takšnih 73.000. V Nemčiji, evropski avtomobilski velesili, se je delež električnih in hibridnih vozil lani povečal za 0,4 odstotne točke na dve odstotni točki.
Na Kitajskem naj bi število električnih vozil letos zraslo na 1,6 milijona, na globalni ravni pa na 2,7 milijona. Inštitut pričakuje, da lahko močnejšo rast sproži šele prodaja večjega števila električnih in hibridnih modelov proizvajalcev, kot so Audi, BMW in Mercedes-Benz.
Več iz rubrike
Brez omrežij ne bo niti vetrnic in sončnih elektrarn
Elektrodistributerji nimajo niti dovolj denarja niti kadrov za zeleni prehod, pravijo poznavalci.
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.