Krema za nego obraza s polžjo slino Noela zmagovalka projekta Štartaj Slovenija

Podjetniki, ki stojijo za zmagovalno blagovno znamko Noela, so družina Fras - sin Aljaž ter njegova starša Milena in Leon.
Poleg izdelka Noela, so se za poslovno priložnost in naziv hit produkt 2017 potegovali še kava Iconic speciality coffee, naravna sladkarija Medenka, vinaigre prelivi Viny&Greta, pokovka iz gensko nespremenjene koruze Pokica, surova hrana za pse Good4dogs, naravni pralni prašek v peni Odori in bio energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami Junc beef jerky.
Vsi podjetniki sodelujočih izdelkov razen izdelka Junc beef jerky so podpisali enoletno pogodbo s Sparom in tako ostali na njegovih prodajnih policah. Podjetnikom, ki stojijo za izdelkom Junc beef jerky, pa je generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič ponudil tri mesece časa in pomoč Spara, da uredijo njihovo proizvodnjo izdelka. Če težav v tem času ne odpravijo, bodo z njimi prekinili sodelovanje, izdelek pa umaknili iz polic.
Zmagovalca in odločitve o sklenitvi enoletnih pogodb s Sparom so določili v današnji finalni oddaji projekta Štartaj Slovenija na POP TV. Organizatorji projekta so sicer Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in oglaševalska agencija Formitas BBDO. Projekt so izvedli že drugič zaradi podpore javnosti in prodaje izdelkov, ki je presegla pričakovanja, v lanski izvedbi.
Več iz rubrike
Jedrske elektrarne so že preveč zahtevne za izvedbo
Evropska komisija je napisala usmeritveni jedrski program, a z le malo ublaženimi pravili, v stroki pričakujejo več olajšav.
Slovenija brez premika na lestvici konkurenčnosti
Težave so prenizka produktivnost, previsoka obdavčitev dela ter nepripravljenost na spremembe.