Kaj boste lahko prebrali v novi izdaji Sveta kapitala?
V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:
- Na kaj se lepijo sponzorji? Na dobro zgodbo ali ličen logotip?
Jan Bratanič piše o sponzorstvu v svetu športa. Časi, ko je bilo dovolj prilepiti logotip na znanega športnika, so že davno del športnomarketinške preteklosti.
- Ljudje vedno imajo otroke - mar res?
Barbara Kramžar piše o nemškem zakonu s kratico MuSchG, ki vse redno zaposlene matere do štiri mesece po rojstvu otroka ščiti pred odpovedjo delovnega razmerja.
- Med krizo smo doživeli učinek šminke
Simona Drevenšek je pripravila intervju z Reinoldom Geigerjem, predsednikom in izvršnim direktorjem francoske korporacije L'Occitane en Provence, ki že 40 let izdeluje naravno kozmetiko.
- Ministrstvo za mrtev kapital
Dejan Vodovnik piše o ministrstvu za državno lastnino, ki so ga vzpostavili na Hrvaškem in je prevzelo nadzor nad 27 milijard evrov vrednim državnim premoženjem.
- IBM z umetno inteligenco že v 50. letih
Pija Kapitanovič je raziskala zgodovino blagovne znamke IBM, ki ima preko 435.000 zaposlenih po vsem svetu.
- NA KOSILU: Jean-Pierre Mesić, generalni direktor Renault Nissana Adriatica
Jernej Ogrin je šel na kosilo v restavracijo Vander z generalnim direktorjem Renaulta Nissana Adriatica. O čem je tekel pogovor?
Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!
Več iz rubrike
Sezona lova na dividende
Družbe prve borzne kotacije bodo letos za dividende razdelile več kot polovico lanskih dobičkov.
Sandoz raje vlaga v Sloveniji kot v Nemčiji
Slovenski gospodarski minister je obiskal švicarske farmacevte, ki vlagajo tudi pri nas.