Dobavitelj luksuznih izdelkov lahko distributerjem prepove prodajo preko platform, kot sta Amazon ali Ebay
Družba Coty Germany, ki v Nemčiji ponuja luksuzne izdelke, je svojemu pooblaščenemu distributerju Parfümerie Akzente prepovedala, da bi njeno blago, med drugim blagovnih znamk Calvin Klein in Chloe, prodajal na portalu ameriškega spletnega trgovca Amazon. Ker tega ni spoštoval, je zoper njega vložila tožbo.
To je dalo prav tožniku. Kot je v danes objavljeni sodbi zapisalo sodišče, gre za to, da se ohranja luksuzna podoba teh izdelkov. Kajti: kakovost luksuznih izdelkov ni le posledica njihovih materialnih značilnosti, pač pa tudi videza in prestižnosti, ki jim daje občutek luksuza. Po mnenju Sodišča EU je ravno občutek luksuza bistven element teh izdelkov za to, da jih potrošniki razlikujejo od drugih podobnih izdelkov.
Družba Coty je že leta 2014 poskušala doseči pravico na deželnem sodišču v Frankfurtu, ki pa je njeno tožbo zavrnilo. Pritožila se je na vrhovno sodišče v Frankfurtu, to pa se je za nasvet obrnilo na Sodišče EU. Prvostopenjsko sodišče mora zdaj postopati v skladu s priporočili.
Po mnenju sodnikov v Luxembourgu selektivna prodaja luksuznih izdelkov ni v neskladju s pravili varstva konkurence. Prestižnost izdelkov se s prodajo ne sme izgubiti, je menilo sodišče.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.