Daimler ob začetku leta največji prodajalec luksuznih avtomobilov

BMW je v prvem četrtletju prodajo glede na enako obdobje lani povečal za 2,8-odstotno rast, medtem ko je Daimler zabeležil šestodstotno povečanje.
Fotografija: Daimler
Odpri galerijo
Daimler

München - Nemški Daimler je v začetku letošnjega leta obdržal krono največjega proizvajalca luksuznih avtomobilov na svetu. V prvem četrtletju je namreč prodal 594.304 osebnih avtomobilov znamke Mercedes-Benz, medtem ko je njegov največji rival BMW pri istoimenski znamki dosegel številko 517.447 vozil.

BMW je v prvem četrtletju prodajo glede na enako obdobje lani povečal za 2,8-odstotno rast, medtem ko je Daimler zabeležil šestodstotno povečanje, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Na tretjem mestu je Audi, ki je zabeležil 9,8-odstotno zvišanje prodaje na 463.800 avtomobilov, prodanih po vsem svetu.

BMW sicer ostaja optimističen, saj je letos prvič v tem časovnem obdobju prodal več kot 600.000 vozil. Skupaj z znamko Mini je namreč prodaja dosegla 604.629 vozil, kar nakazuje na triodstotno rast.

Daimler je medtem skupaj s svojo znamko Smart dosegel prodajo 625.030 osebnih vozil oz. 5,1-odstotno zvišanje.

Več iz rubrike