Chrome je novi kralj brskalnikov
Podatki iPROM o tehnoloških značilnostih uporabnikov slovenskih spletnih medijev kažejo na veliko prednost brskalnika Chrome pred Firefoxom, stabilno rast Googlovega brskalnika pa so zaznavali že več let. Analizo so izvedli avgusta 2016 s programsko rešitvijo iPROM AdServer in vanjo vključili 96 odstotkov slovenskih uporabnikov slovenskih spletnih medijev. Delež Chroma je v dobrem letu dni zrasel za kar 15 odstotnih točk. Uporablja ga dobra polovica slovenskih uporabnikov spleta, Firefox četrtina, Microsoftov brskalnik Internet Explorer pa le še 17 odstotkov uporabnikov. Tomaž Tomšič, direktor razvojnega oddelka v podjetju iPROM, veliko rast priljubljenosti brskalnika Chrome utemeljuje z dejstvom, da je imel Firefox poleg opazno počasnejšega delovanja v primerjavi s tekmeci veliko težav tudi z zagotavljanjem spletne varnosti, kar je bilo večkrat objavljeno tudi v medijih.
Več iz rubrike
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.
Kitajski in evropski kupec sta povsem različna
Na Kitajskem srednji razred še zmeraj raste, zato se povečuje tudi prodaja novih avtomobilov.