174 milijonov kupcev na praznični vikend v ameriških trgovinah

Ameriški potrošniki so dobro začeli letošnjo praznično sezono nakupov. V zadnjem podaljšanem koncu tedna se je v času praznika zahvalnega dne in velikih znižanj v trgovine ali pa po spletnih trgovinah odpravilo 174 milijonov kupcev, kar je več kot polovica vseh Američanov, kažejo podatki ameriškega združenja trgovcev.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Dobro razpoloženje med ameriškimi potrošniki spodbujajo dobri ekonomski kazalniki, ki kažejo na rast gospodarstva, dobro vreme in visoki popusti, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Prodaja v prepdpraznični sezoni bo v primerjavi s prejšnjim letom po ocenah združenja trgovcev narasla za okoli štiri odstotke.

"Lepo vreme, nizka stopnja brezposelnosti in dobra gospodarska klima, vse to je potrošnike spodbudilo, da so se s seznamom želja odpravili v trgovine," je dejal prvi mož ameriškega združenja trgovcev Matthew Shay.

Ameriška sezona prazničnih nakupov se je prejšnji teden začela s t. i. črnim petkom, dan po zahvalnem dnevu, in prvi vrhunec dosegla s "spletnim ponedeljkom". Po nakupih se je v tem času odpravilo 174 milijonov kupcev, od tega 58 milijonov preko spleta.

V podaljšanem koncu tedna je ameriški potrošnik v povprečju zapravil 335,47 dolarja, kaže raziskava omenjenega združenja.

Več iz rubrike