Domov Trendi 06. November 2017.

Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Ajša Vodnik, glavna izvršna direktorica AmChama Slovenija

Ajša Vodnik
© Arhiv AmCham
Uspešna in nasmejana mlada poslovna ženska, ki ob zavidljivi karieri z zadovoljnim možem vzgaja tri otroke. Širša javnost jo je spoznala v oddaji Adam in Eva z napako, pri 29 letih je ustanovila, kot solastnica, regionalno televizijo, danes pa vodi eno najplivnejših mednarodnih poslovnih skupnosti v Sloveniji z več kot 330 uglednimi člani, s katero spodbuja pozitivne spremembe in optimistično miselnost pri nas

Kdaj se zjutraj zbujate in kakšni so vaši jutranji rituali?

Ob zvonjenju telefonske budilke, ki zvoni vsako jutro ob drugi uri. Ritualov nimam, si jih ne morem privoščiti, ker je življenje prehitro, pa še edina stalnica so spremembe, ki se jim enostavno prilagajam, s čim manj stresa.

Kako začnete delovni dan?

Rada imam svojo službo, ker noben delovni dan ni enak drugemu. Osrečuje me, da imam priložnost sodelovati s številnimi izjemnimi ljudmi. Moj navdih so tisti, ki želijo ustvarjati boljšo Slovenijo, lepši svet in vračajo družbi. Pa tudi tisti, ki znajo podati konstruktivno kritiko, ki vključuje jasne fokusirane predloge.

Kakšno glasbo poslušate?

Pogosto mi je ljuba čista tišina. Glasba pa zlasti taka in takrat, ko lahko ob njej plešem.

Kaj počnete v prostem času?

To je v kategoriji redkih dobrin, ko pa ga imam, gre nekako po vrstnem redu družina, šport, branje, spanje.

Kako skrbite za splošno zdravje?

Aktivna sem. S hrano ne pretiravam, tudi obsedena z zdravo hrano nisem. Tu pa tam si privoščim masažo, pogosto pa veliko smeha.

Kako so videti vaši prosti dnevi?

V idealnem svetu so prosti dnevi vedno na potovanju, po možnosti z nahrbtniki.

Brez katerih aplikacij na mobilniku si ne predstavljate dneva?

Predvsem se mi podre sistem, če nimam mobilnika. Ja pa včasih odrešujoče, ker imam mir.

Spoznali smo vas na televizijskih ekranih, ko ste vodili oddajo Adam in Eva z napako. Kako je vaša karierna pot zavila na ameriška pota?

Pot je le v enem delu ameriška, ko odpiramo vrata slovenskim podjetjem na ameriški trg, pomagamo investitorjem ali pa ko povezujemo izjemne Američane slovenskih korenin. Sicer pa je fokus jasen: boljše življenjsko in poslovno okolje v Sloveniji, vzpostavljanje platform za sodelovanje in pozitivna komunikacija.

Ali Evropa prehiteva Ameriko v industrijski politiki 4.0.?

Predvsem je smiselno vprašanje, kako čim bolje sodelovati, ohranjati mir in človeške principe vodenja. Smo v četrti industrijski (r)evoluciji, zgodovinsko gledano so spremembe v poslovnih modelih povezane z velikimi spremembami v družbi, si želim, da res na bolje in predvsem v miru.

S katerimi projekti znotraj zavoda AmCham Slovenija se lahko pohvalite?

Delamo veliko in odlično. Trije programi, ki smo jih ustvarili s timom in partnerji in so zdaj vzor mnogim v Sloveniji in tujini, pa so mi še posebno pri srcu. To so AmCham Young, platforma mladih za osebni in karierni razvoj posameznikov z izjemnim potencialom, Partnerstvo za spremembe, kot inovativen način sodelovanja med javnim in zasebnim sektorjem, in BElieve in sLOVEnia, mreža za povezovanje ambasadorjev prijateljstva med Slovenijo in ZDA.

Zakaj postati član AmChama Slovenija?

Če ste mi namenili cel časopis, lahko začnem naštevati, ker pa so verjetno zaželeni kratki odgovori, lahko rečem le to, da je odlično biti del poslovne skupnosti priložnosti in optimizma, ki soustvarja pozitivne spremembe. Pa še dobro se imamo ob tem.

Komentarji
Komentirajte

Za komentiranje se je potrebno prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, se lahko hitro in enostavno registrirate. Po registraciji se lahko vključite v razpravo.