Kako je Maria Sharapova ljubezen do sladkarij spremenila v posel?

Podjetje Sugarpova je le eden od številnih poslov teniške zvezdnice Marie Sharapove.
Fotografija: Maria Sharapova in njeno podjetje Sugarpova. Foto: Neil Hall/Reuters
Odpri galerijo
Maria Sharapova in njeno podjetje Sugarpova. Foto: Neil Hall/Reuters

Maria Sharapova, ki prihaja iz Rusije, je bila stara komaj šest let, ko se je preselila v ZDA, da bi nadaljevala svoje teniške treninge na Floridi. Potem ko je postala profesionalka, je leta 2003 začela na veliko zmagovati in je bila enajst let zapored v svoji aktivni teniški karieri najbolje plačana športnica na svetu. Skupaj z nagradami in zaslužki, je dosegla okrog 180 milijonov dolarjev bogastva. Leta 2012 je vložila 500.000 dolarjev v ustvarjanje blagovne znamke sladkarij Sugarpova, kjer prodaja različne slaščice.

image_alt
32-letnik, ki letno zasluži 431.000 dolarjev z nepremičninami

Danes preko podjetja Sugarpova zasluži več kot 20 milijonov dolarjev letno in njena neto vrednost pa znaša več kot 195 milijonov dolarjev. Ker je teniška zvezdnica edina lastnica podjetja, zajeten del dobička zasluži ona. Kar se je začelo kot preproste sanje o izgradnji podjetja zaradi ljubezni do sladkarij, je preraslo v večmilijonsko blagovno znamko. Poglejmo si, kako je razvila svoje podjetje za proizvodnjo sladkarij Sugarpova.

Tenisačica je sladkosneda že od otroštva

Eden bistvenih razlogov ustanovitve podjetja je strast do sladkarij, saj je Maria Sharapova sladkosneda že od otroštva. Navdih za ustanovitev podjetja pripisuje tudi svoji babici, ki jo je opazovala pri peki slaščic. Kot ljubiteljica sladkarij se je odločila, da bo lansirala serijo svojih petnajstih najljubših vrst sladkarij, da bi povečala trg za svojo blagovno znamko.

V svoje podjetje je želela vnesti simbol klasične elegance. V podjetju je vsak izdelek klasičen bonbon, ki se prodaja v dostopnem luksuzu. Njeno podjetje je začel s prodajo različnih gumijastih bonbonov v različnih oblikah, vključno s teniško žogico in obrisom Mariinih ustnic. Dodali pa so tudi dodatke, vključno z žvečilnimi gumiji, čokolado in tartufi.

Zvezdniška slava kot pomoč za prodajo sladkarij edinstvenih oblik

Sharapova je potrebovala veliko časa, preden je lansirala čokolado svoje znamke. Svojo linijo čokolade je predstavila leta 2016, ko je pričela sodelovati s podjetjem Baron Chocolatier iz Illinoisa. Predstavila je različne čokolade v obliki ustnic v več kombinacijah, poroča CNN.

Teniška zvezdnica ima strast do slaščic že od otroštva dalje. Foto: podjetje Sugarpova
Teniška zvezdnica ima strast do slaščic že od otroštva dalje. Foto: podjetje Sugarpova

Maria Šarapova sicer velja za enega najbolj znanih obrazov v svetu športa. Zaradi svojega stila in elegance ima za seboj veliko podvigov. Svojo zvezdniško moč in aktivno prisotnost v družbenih medijih je izkoristila za ustvarjanje prodaje. Njeni bonboni so na voljo v različnih oblikah po ceni 4,99 dolarjev na vrečko. V v enem letu je prodala več kot 5 milijonov vrečk sladkarij.

Ekskluzivne priložnosti, globalna širitev in filantropija

Sharapova je sklenila ekskluzivne prodajne pogodbe z različnimi velikimi verigami podjetij za prodajo svojih izdelkov. Povezala se je s podjetjem Candylicious v nakupovalnem središču Dubai Mall ter leta odprla svojo prvo pop-up trgovino na Bližnjem vzhodu, kot poročajo pri Confectionary News. Globalna širitev se je nadaljevala v Združenem kraljestvu, kjer so pričeli prodajati slavne tartufe, bonbone in žvečilne gumije.

image_alt
Slavni bogataši, ki imajo v lasti zasebne otoke

Poleg ekskluzivnih pogodb z velikimi trgovskimi verigami je Sharapova sodelovala tudi z vrhunskimi blagovnimi znamkami. Bila je dolgoletna ambasadorka znamke Evian, luksuzne blagovne znamke steklenic mineralne vode.

Poleg sodelovanja z blagovnimi znamkami je Sharapova je pokazala, da lahko tudi filantropija vodi do povečanja prodaje. Teniška zvezda je sodelovala z Lotte Hotels and Resorts, luksuzno gostinsko verigo s sedežem v Južni Koreji, kjer so del prodaje Sugarpove v hotelu Moskva podarili sirotišnicam v Rusiji. 

image_alt
Strokovnjakinja s Harvarda: 6 najboljših živil za možgane

Več iz rubrike