Jimmy Choo se prodaja

Blagovna znamka Jimmy Choo išče novega lastnika, a trenutno je seznam potencialnih kupcev podjetja še prazen.
Fotografija: Jimmy Choo - Vimeo
Odpri galerijo
Jimmy Choo - Vimeo

Jimmy Choo je britanska luksuzna modna znamka, specializirana za čevlje, torbice, modne dodatke in dišave. Podjetje so ustanovili leta 1996 in danes poseduje več kot 150 trgovin po celem svetu.

Jimmy Choo od leta 2014 kotira na londonski borzi, ko so razglasili prvo javno ponudbo delnic (IPO), ki so znašale okoli 140 funtov. 68-odstotkov lastniške strukture je trenutno v lasti delniške družbe JAB Holdings iz Luksemburga. Le-ta je usmerjena predvsem v naložbe v podjetja luksuznih blagovnih znamk v kategoriji življenjskih potrebščin.

Čevljem Jimmy Choo je očitno v zadnjih letih padla popularnost in potemtakem se je precej zmanjšala tudi njihova prodaja in dobiček podjetja. Rast prodaje strmo pada. V lanskem letu je bila rast prodaje dvoodstotna, medtem ko je bila v letu 2015 sedemodstotna in v letu 2014 še 12-odstotna. Morda prav je prav to dejstvo vplivalo na iskanje novega lastnika. Do sedaj sicer niso prejeli nobene ponudbe, zato prodaja še ni garantirana, v vsakem primeru pa razmišljajo o predrugačenju poslovnega modela. Z JAB Holdings so sporočili medijem: »Pri blagovni znamki Jimmy Choo smo se odločili za preučitev strateških možnosti, saj bi radi povečali vrednost znamke in delnic

Leta 2009 je Jimmy Choo na presenečenje mnogih modnih kritikov pristal na sodelovanje s trgovnisko verigo H&M:

Več iz rubrike