Kupci izbirajo blagovne znamke kot kandidate na volitvah – tiste, ki jim verjamejo Mister Goodvertising verjame, da se morajo podjetja spremeniti, postati bolj trajnostno naravnana, odgovornejša, če h... Ikonomija
V medijih lani devet odstotkov več oglasov Izmerjeni obseg oglaševanja v slovenskem prostoru je po podatkih Mediane lani dosegel dobro milijardo evrov, kar je d... Aktualno
Twitter prepovedal oglaševanje kriptovalut Twitter je prepovedal oglaševanje prvih ponudb žetonov (ICO) kriptovalut, saj želijo uporabnike zavarovati pred moreb... Aktualno
Google prepovedal oglaševanje kriptovalut Že pred začetkom poletja bo spletni velikan prenehal prikazovati oglase za kriptovalute, kriptodenarnice, ter začetne... Inovacije
Les Binet: Zvesti kupci so mit Ali mit, da je pol denarja, vloženega v oglaševanje, vrženega stran, danes lahko preprosto ovržemo, glede na to, da j... Ikonomija
Mercedes s citatom dalajlame užalil čustva Kitajcev Nemški avtomobilski proizvajalec Mercedes-Benz se je Kitajcem javno opravičil, ker je "prizadel njihova čustva" s cit... Aktualno
V digitalnih medijih lani prednjačili oglasi za trgovino Slovenska agencija Iprom, ki je specializirana za digitalno oglaševanje, je lani slovenskim uporabnikom digitalnih me... Aktualno
STO z digitalno kampanjo dosegla 117 milijonov ljudi Na Slovenski turistični organizaciji (STO) so izjemno zadovoljni z rezultati letošnje globalne digitalne kampanje za ... Aktualno
Oglaševanje v časopisih, na oglasnih panojih in televiziji ima velik doseg Ko so ustanovitelji medijske agencije Blackwood Seven leta 2013 na Danskem odprli pisarne, so že vedeli, da bodo s te... Ikonomija
So diamanti res redki? Menite, da so diamanti tako priljubljeni in zaželeni, ker so redki? Jih ima zato na rokah stotine milijonov žensk? Al... Trendi
V Sloveniji ima 45 odstotkov podjetij profil na družbenih omrežjih Podjetja se v digitalni dobi zavedajo, da so za uspešno poslovanje pomembni navzočnost na družbenih omrežjih, ki omog... Aktualno
Intervju: Novi Rolling Stones je Tesla z Elonom Muskom Je oče oglaševalske kampanje za Marlboro še iz časov, ko kajenje ni bilo najhujši zločin, ki si ga človek še lahko pr... Ikonomija
MOSS išče ambasadorja Slovennska oglaševalska zbornica išče ambasadorja za projekt MOSS (merjenje obiskanosti spletnih strani) - osebo, ki ... Aktualno
Aleš Lisac: "Zbadanje med Audijem in BMW-jem ima smisel." Mag. Aleš Lisac, direktor podjetja Lisac & Lisac in avtor knjig o marketingu, o oglaševalskih vojnah. Ikonomija
Oglaševalska vojna, ki dobesedno ubije slona V poplavi oglasov se najdejo tudi kampanje, ko se podjetja posredno ali neposredno lotijo svojih tekmecev, običajno z... Ikonomija
Podjetje IMS Internet Media Services kupuje večinski delež podjetja Httpool Podjetje IMS, hčerinsko podjetje Sony Pictures Television Networks, je kupilo večinski delež Httpool-a. IMS je eno na... Aktualno
Je vaš izdelek ali storitev lahko »najboljši«? Leta 2006 je proizvajalec vozil BMW v eni od avtomobilističnih revij objavil oglas, ki je vseboval fotografijo BMW in... Mnenja
Dieter de Ridder: Strah me je dolgčasa Oglaševanje je, če ni narejeno izredno dobro, nakladanje. In izvršni kreativni direktor oglaševalske agencije AIR Bru... Trendi
Zamolčane luknje Mercatorja Mercator je zadnje tedne zaradi težav svojega lastnika večinoma predmet slabih novic, tokrat pa si zasluži pohvalo za... Aktualno
Joey Reiman: Z denarjem ustvarjajte doživetja in izkušnje zase Joey Reiman, nekdanji marketinški guru ter direktor in ustanovitelj svetovalnega podjetja BrightHouse, uči, kako lahk... Ikonomija