Promo
Domov Inovacije 14. Maj 2018.

Stičišče strokovnjakov za IT in poslovanje

© NT konferenca
Microsoftova NT konferenca je največja slovenska tehnološko-poslovna konferenca.

Microsoftova NT konferenca je največja in osrednja slovenska tehnološko-poslovna konferenca, ki jo je lani obiskalo več kot 2200 udeležencev. Letošnji dogodek, ki bo že 23. po vrsti in bo med 22. in 24. majem 2018 v Portorožu, bo spet stičišče domačih in tujih strokovnjakov s tehnološkega in poslovnega področja.

Oblak, internet stvari, umetna inteligenca …

Tridnevni dogodek bo s svojo raznoliko vsebino zanimiv tako za IT-strokovnjake in razvijalce, saj jim ponuja možnosti osebnega in strokovnega udejstvovanja, seznanjanja z novostmi in mreženja, kot tudi za strokovnjake za človeške vire, vodje marketinga ter odločevalce v finančnem sektorju in prodaji, ki se bodo na konferenci seznanili z najnovejšimi trendi poslovanja in številnimi primeri iz prakse.

Vsebina tehnološkega dela letošnje NT konference bo usmerjena v oblak in digitalno preobrazbo. Veliko pozornosti bo namenjene poslovnim storitvam v oblaku Office 365; mogoče se bo seznaniti s postopki namestitve storitev, seljenjem vsebine, z uporabniškimi vidiki uporabe storitev ter njihovim nadzorom in varnostjo. Teoretični del predavanj bodo obogatili primeri iz prakse, ki bodo pokazali, kako lahko z uporabo storitev Office 365 izboljšamo storilnost, se približamo strankam in opolnomočimo zaposlene.

Strokovnjaki bodo osvetliti t. i. bote kot novo zvrst inteligentnih aplikacij in nov kanal komunikacije, predstavili rešitve na osnovi tehnologije veriženja blokov, pokazali internet stvari v praksi ter storitve umetne inteligence in strojnega učenja.

inovacije izum | Author: Thinkstock Thinkstock

Preplet tehnologije in poslovanja

Tradicionalen je tudi že Poslovni dan, namenjen poslovnim vsebinam, ki bo v okviru NT konference v sredo, 23. maja. Uveljavljeni govorniki bodo približali poslovne priložnosti, a tudi izzive in nevarnosti porajajočega se globalnega digitalnega sveta, hitrega napredka na področju umetne inteligence in tehnologije veriženja blokov (blockchain).

»Globalizacija in digitalizacija sta zunaj prelomne točke, samo katastrofalni preobrat bi nas lahko prisilil, da bi zavrteli čas nazaj. Živimo v globalno-digitalnem svetu, edinstvenem trenutku v svoji zgodovini. Presenetljivo pa je, da bolj ko je svet globalen, bolj pomembno postaja lokalno, bolj ko je svet digitalen, bolj pomembno postaja analogno – in ne nazadnje, bolj ko je svet globalno-digitalen, bolj pomembno postaja upravljanje,« pravi José Santos s pariške poslovne šole INSEAD, ki bo predaval o vodenju v času nastajajočega globalno-digitalnega sveta.

O umetni inteligenci bo spregovoril Miha Kralj iz podjetja Accenture: »Največja dodana vrednost umetne inteligence je, da v ospredje postavlja človeka. Z njo se spreminja narava dela in doživetij, zaposleni pridobivajo bolj zadovoljive vloge v delovnem procesu, predvsem pa v svet prinaša popolnoma novo izkustveno tehnologijo, ki se povezuje z osebnimi cilji. V prihodnosti bo prav umetna inteligenca spodbujala rast podjetij, dobičkonosnost in trajnostno naravnanost. Vplivala bo na vaše poslovanje – vi pa se morate odločiti, kako se ji boste prilagodili.«

Seveda se tudi v Portorožu ne bo mogoče izogniti tehnologiji veriženja blokov (blockchain), kjer pa se bodo posvetili predvsem njeni poslovni uporabnosti in Sloveniji kot eni od vodilnih destinacij za njeno prihodnost. Tehnologijo veriženja blokov, zakaj je ta zanimiva za podjetja in na katerih področjih se lahko uporablja, bo predstavil Tomaž Valjavec iz Microsofta Slovenija, pridružila pa se mu bo Tanja Bivic, predsednica organizacije Blockchain Alliance Europe. Pogovor bodo zaznamovala vprašanja o priložnostih na trgu in predstavitvi Microsofta kot enega od ključnih ponudnikov.

»Ko govorimo o tehnologiji veriženja blokov, ne mislimo le na kriptovalute, saj je le manjši del potenciala vezan na finančno tehnologijo. Ko govorimo o tehnologiji veriženja blokov, namreč govorimo o celotni industriji 4.0, ki vključuje tudi področji umetne inteligence in gospodarstva,« pravi Tomaž Valjavec.


Microsoftovi strokovnjaki o trendih

Storitvizacija

»Noben televizor se ne proda zato, ker je televizor. Veliko verjetneje se v nakupovalnem vozičku znajde, ker predstavlja čas za povezovanje z družino ali uživanje v športnih prireditvah. In nobeno proizvodno podjetje, pa naj bo Edisonov General Electric, Canon, Gillete, Coca Cola, Sony itn., svojih milijardnih zaslužkov ni doseglo zgolj s prodajo izdelkov. Ali so v svojo shemo vključili razširitvene storitve ali pa so na drugi strani dobavljali potrošni material, vsebine in izkušnje,« razmišlja o storitvizaciji kot ključnem poslovnem trendu za proizvodna podjetja Tjaž Jelovčan, strateški svetovalec za tehnologijo pri Microsoftu Slovenija.


Sodobne plačilne navade

»Hiter pregled poročila Banke Slovenije pokaže, da se tako število bankomatov kot število dvigov na njih zmanjšuje, na drugi strani pa je v očitnem porastu število transakcij s plačilnimi karticami — samo med letoma 2007 in 2015 je njihovo število naraslo za slabih 25 odstotkov,« pravi o plačilnih navadah sodobnih potrošnikov Gregor Kovačič, direktor prodaje storitev pri Microsoftu Slovenija, ki pa hkrati svari pred prehitrim sklepanjem, da postajamo popolnoma brezgotovinska družba. »Danes še ni prave alternative, ki bi bila tako zanesljiva, prepričljiva in anonimna, kot je to fizični denar. Četudi tehnologija poskuša ustvariti sistem, ki bi vseboval vse prednosti denarja, ji to še ne uspeva povsem.«


Negotovost v energetiki

Aleš Bešter, vodja prodaje ključnim strankam pri Microsoftu Slovenija, o preobrazbi v energetski industriji: »Če obstaja izraz, s katerim bi lahko natančno zaobjeli prihodnost energetske industrije, potem je to zagotovo negotovost. Spreminjanje navad potrošnikov, vse večji upad prihodkov od distribucije električne energije, nove okoljske politike, nove digitalne tehnologije in ne nazadnje konkurenca od zunaj grozijo, da bodo zamajali 100 let trajajoč monopol. Da bi o energetski industriji sploh še lahko govorili kot o industriji prihodnosti, mora ta za to več kot zgolj optimizirati svoje delo. Na novo se mora izumiti.«


 

Komentarji
Komentirajte

Za komentiranje se je potrebno prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, se lahko hitro in enostavno registrirate. Po registraciji se lahko vključite v razpravo.