Paypal: Kartice bodo izginile, papirnati denar pa ne bo več v veljavi

Prvi mož Paypala Dan Schulman je v nedavnem intervjuju za Time Magazine razkril, da je povpraševanje po kriptovalutah veliko večje, kot so sprva pričakovali.
Fotografija: Dan Schulman. Foto: Reuters 
Odpri galerijo
Dan Schulman. Foto: Reuters 

Venmo, mobilna plačilna aplikacija, ki je v lasti Paypala, je pred kratkim uvedla nove funkcije, ki omogočajo, da uporabniki na enostaven način trgujejo s kriptovalutami. Za zdaj podpirajo le ameriški trg, bodo pa v prihodnjih mesecih storitev razširili po vsem svetu. Kupci bodo lahko v svojih digitalnih denarnicah, ob nakupu, svoje kriptovalute pretvorili v klasično fiat valuto. Ker je za zdaj trgovanje možno le v Ameriki, morajo biti vsa plačila izvedena v ameriških dolarjih.
 

Digitalno plačevanje proti širjenju okužb

 
Paypal je prisoten v več kot 200 državah po celem svetu, posluje pa v več kot 100 valutah. Samo lansko leto je zabeležil 15,4 milijarde plačil, v skupni vrednosti 936 milijard dolarjev. Na to je močno vplivala pandemija, ker so ljudje večinoma kupovali preko spleta.
 
Digitalizacija se je ponovno izkazala za nekaj zelo uporabnega in hkrati neizogibnega. Tak način kupovanja pa ni smiseln samo zaradi enostavnega procesa, ampak tudi iz zdravstvenih razlogov, vsaj v času povečane pojavnosti mikrobov.

image_alt
V Ljubljani zaživeli prostori Katapulta za podporo mladim podjetnikom

Zastarel finančni sistem

 
Da je treba preurediti finančni sistem, je Schulman razmišljal že nekaj časa nazaj. Tudi zato se mu zdi, da je Paypal uvedel kriptovalute zelo pozno. To potezo je pojasnil z dejstvom, da digitalne valute še niso dovolj uveljavljene. Kriptovalute kot plačilno sredstvo vplivajo na nihanje cen, zato so jih podjetja slabo sprejela. Korak naprej v tej smeri je naredila pandemija, saj je ljudi prisilila v bolj »digitalno« razmišljanje. Hitro so ugotovili, da je prehod na digitalna plačila udobje in ne potreba.
Foto: OlegDoroshin / Shutterstock
Foto: OlegDoroshin / Shutterstock

 
Sprememba sedanjega plačilnega sistema je nujna, saj je trenutna infrastruktura počasna in draga. Schulman napoveduje tudi, da bo finančni sistem v petih do desetih letih deležen velikih sprememb. Kreditne kartice bodo izginile, papirnati denar pa ne bo več v veljavi. Zato še meni, da bi morale vse centralne banke spremeniti svojo plačilno politiko, saj bodo nove tehnologije zelo vplivale na valute.
 

Digitalna optimizacija nujna predvsem za maloprodajo

 
Na digitalno prihodnost pa se bodo morale pripraviti predvsem trgovine z maloprodajo. Naučiti se morajo, kako se najbolj približati potrošnikom in kako celotno poslovanje digitalno optimizirati. Pri tem pa bodo ključno vlogo igrala tudi socialna omrežja in razne aplikacije.
 
image_alt
Naslednje leto pričakovati 10-odstotno povišanje cen


Tega se je hitro začela zavedati trgovska multinacionalka Walmart, ki je želela kupiti del Tiktoka ravno zato, da bi se v platformo umestilo nakupovanje. To imenujemo kontekstualno poslovanje.
 

Kako bomo plačevali v prihodnje?

 
Foto: Shawn.ccf / Shutterstock
Foto: Shawn.ccf / Shutterstock
Ob vseh napovedih velikih sprememb v maloprodaji, potrošnike še najbolj zanima, kako bomo v prihodnje sploh plačevali. Schulman pravi, da v prihodnosti vidi deset aplikacij, ki bodo zahtevale enkratno logiranje. Vsi podatki in informacije iz vseh povezanih aplikacij bodo tako zbrani na eni platformi. To bo zelo poenostavilo celotno uporabo in samo poslovanje.
 
Ob tem Schulman dodaja, da se načinu plačevanja, kot ga poznamo danes, čas odšteva. V manj kot desetih letih, naj bi bil po njegovem celoten sistem prenesen na mobilne telefone.

image_alt
Slovenija zbudi se!

 

Prehod na digitalni plačilni sistem dovolj varen?

 
Medtem, ko se bo vse naše premoženje premaknilo v digitalni svet, se potrošniki z razlogom sprašujemo, kako varno je? Dan Schulman je prepričan, da se podrobnosti skrivajo o preprečitvi uhajanja podatkov.
 
Transakcije na Paypalu niso omogočene zaradi gesla, s katerim se prijavite, ampak zaradi 130 drugih spremenljivk, ki dokažejo avtentičnost uporabnika, zaključuje Schulman.
 
 
 

Več iz rubrike