Elon Musk: Sedem nasvetov, ki jih podjetniki morate upoštevati
Šestinštiridesetletnik je v svoji relativno kratki karieri dosegel ogromno. Je lastnik in direktor treh izjemno pomembnih podjetij SpaceX, Tesla in Neurolink. Tako veliko je dosegel prav na račun produktivnosti in dobre organizacije časa.
Spodaj preberite sedem dejstev, ki jih mora upoštevati vsak racionalen podjetnik:
- Na sestanku naj prisostvuje čim manj ljudi.
V večini podjetij sestanek pomeni zapravljanje časa. Polovica prisotnih je odveč, čeprav je prisotnost za njih obvezna. Sestanki naj bodo kratki, na njih se prej pripravite.
Redni sestanki so nepotrebni. Lahko jih odložite na termin, ko boste morali doreči nujne zadeve. Sproti si zapisujte, kaj bi se poleg nujnosti radi pogovorili s sodelavci.
- Če sodelovanje pri sestanku ni nujno, odidite.
Ni nespoštljivo zapustiti sestanek, temveč, če ste tam po nepotrebnem. Ljudje vas bodo bolj cenili, če boste začeli ceniti sebi in svoj čas.
- Izogibajte se žargonu ali metaforam, ki zmedejo.
Nejasne fraze in dejstva, zavita v meglo, nimajo pozitivnega učinka. Nesmisle zadržite zase, prav tako vse besedne zveze, ki zahtevajo dodatno razlago. Na naših sestankih ne potrebujemo ljudi, katerih fraze kasneje pregledujemo v leksikonu.
- Ne dovolite, da hierarhija vpliva na učinkovitost.
Komunikacija naj poteka po čim krajši poti. Vsak direktor, ki zahteva »verigo v komunikaciji«, izgublja čas in potencialno dobre ideje.
- Če morate komu kaj povedati, naredite to.
V podjetju spodbujajte prost pretok informacij (in ljudi). Naj bo komunikacija med ljudmi, tudi zaposlenimi in upravo, hitra in učinkovita.
- Ne zapravljajte časa za neumna pravila.
Ukinite vsa pravila, ki so sama sebi namen. Premislite, zakaj je potrebno upoštevati splošne konsenze in določbe; morda vam ne koristijo pri splošni produktivnost v podjetju.
Več iz rubrike
Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…