Vplivnostnega marketinga se poslužuje vse več podjetij

Fokus ljudi se je z blagovnih znamk preusmeril na spletne vplivneže, ki priporočajo različne izdelke.
Fotografija: Številna podjetja so že ugotovila, da lahko vplivneži močno vplivajo na prepoznavnost podjetja in povečanje prodaje. Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
Številna podjetja so že ugotovila, da lahko vplivneži močno vplivajo na prepoznavnost podjetja in povečanje prodaje. Foto: Shutterstock

Digitalni marketing se je razvil predvsem zaradi vse večje priljubljenosti družbenih medijev. Zadnja leta je v ospredje stopil vplivnostni marketing, kar lahko opazimo na dnevni bazi, saj je skoraj nemogoče brskati po družbenih medijih, brez da bi naleteli nanj. Vidimo lahko spletne vplivneže, kako razkazujejo svoja oblačila, ličila ali najnovejše prigrizke, kar je lahko odlična reklama za podjetja, ki jih prodajajo.

image_alt
Ameriška tiktokerka, ki z Excelovimi tečaji služi milijone

Kako poteka vplivnostni marketing?

Vplivnostni marketing pomeni oglaševanje s pomočjo vplivnih posameznikov, ki preko svojih spletnih omrežij priporočajo izdelke in storitve, ki jih tudi sami uporabljajo. Ti posamezniki veljajo za strokovnjake na svojem področju, na družbenih omrežjih pa imajo zveste sledilce, ki spremljajo njihove objave in jih upoštevajo. Tovrstna oblika trženja deluje predvsem zato, ker ljudje zaupajo družbeno vplivnim posameznikom. Podjetja lahko s pomočjo priporočil vplivnežev ciljajo na svoje potencialne stranke, navaja Entrepreneur.

Vplivnostni marketing je oglaševanje s pomočjo vplivnih posameznikov, ki preko svojih spletnih omrežij priporočajo izdelke in storitve. Foto: Shutterstock
Vplivnostni marketing je oglaševanje s pomočjo vplivnih posameznikov, ki preko svojih spletnih omrežij priporočajo izdelke in storitve. Foto: Shutterstock

Učinkovitost manj znanih vplivnežev

V obdobju pandemije, ko so ljudje preživeli veliko več časa na družbenih omrežjih in spletu, so ti še bolj pridobili na pomenu. Mnogi spletni vplivneži so pridobili še več sledilcev in so se še bolj uveljavili. Toda ali so vplivneži z več sledilci bolj učinkoviti kot tisti, ki jih imajo manj? Mnogi pravijo, da večje, kot je to število, boljše je, vendar to ne drži vedno. Morda menite, da bi bili vplivneži z več sledilci boljša izbira za vaše podjetje, toda to ni pogoj za uspešno marketinško kampanjo, trdijo na spletni strani Entrepreneur.

image_alt
Od skromnih začetkov do 1,7 milijarde evrov vrednega podjetja

Pogosto lahko manj znani vplivneži z manj sledilci podjetjem in blagovnim znamkam pomagajo do boljših rezultatov. Vplivneži z večjim številom sledilcev velikokrat niso angažirani v tolikšni meri, kot tisti z manjšim številom sledilcev. Prav tako lahko slednji ustvarijo več prodaje. Podjetja namreč ne potrebujejo večjega števila sledilcev za svojo blagovno znamko ali izdelke, če teh posameznikov ne morejo navdušiti, da se odločijo za nakup.

Kako podjetja sodelujejo z vplivneži?

Največja prednost sodelovanja s spletnimi vplivneži je ta, da ljudje menijo, da so vplivneži njihovi prijatelji in ne zgolj slavne osebnosti. Obstajata dva ključna kriterija, na katera se je treba osredotočiti, ko iščete pravega spletnega vplivneža za svoje podjetje. Najprej morate poiskati nekoga, ki je strokovnjak na področju, na katerem delujete, saj boste tako lažje uskladili svoje cilje.

Nato je dobro, da preverite svoj proračun in ugotovite, kolikšen strošek si lahko na tem področju privoščite. Smiselno je tudi preveriti vplivneže, s katerimi želite navezati sodelovanje, in njihovo spletno prisotnost. Navežite stik z vplivneži, ki so visoko angažirani, imajo močno osebnost in prijeten glas. Dogovorite se z njimi o stroških in sklenite pogodbo. Pošljite jim tudi povezavo do svojega podjetja, blagovne znamke in izdelkov, nato pa začnite spremljati napredek.

Delo vplivnežev. Foto: Getty Images
Delo vplivnežev. Foto: Getty Images

Vplivnostni marketing v letu 2022 in pozneje

Vplivnostni marketing se hitro spreminja. Fokus ljudi se je preusmeril z blagovnih znamk na spletne vplivneže. Gre za to, da ljudje vse bolj iščejo privlačne vsebine in si želijo interakcijo. Z izbranimi vplivneži se ne povezujejo zgolj na eni spletni platformi, temveč jim sledijo na različnih družbenih medijih. Mnoge napovedi kažejo na to, da se bo vplivnostni marketing v prihodnje še razširil, saj imajo podjetja od njega številne koristi. Spletni vplivneži lahko podjetjem in posameznikom učinkovito pomagajo povečati število privržencev, doseči večjo prodajo ali širiti prepoznavnost blagovne znamke.

image_alt
Med preizkušanjem detektorja kovin našel izjemno dragocen zlatnik

Več iz rubrike