Promo
Domov B2B nasveti 25. Julij 2017.

Kako olajšati življenje podjetnikov

delo pisarna
© Pexels
Delo od jutra do večera, tekanje z enega sestanka na drugi in mrzlično iskanje časa, v katerem bi se usklajevali s sodelavci, odgovarjali na e-pošto in urejali dokumentacijo ...

To je vsakdanjik številnih podjetnikov in poslovnežev, ki še nimajo dovolj posla, da bi mirno spali. Ne morejo si privoščiti najema pisarne ali pa jih narava dela sili, da dan preživijo zunaj, na cesti in s telefonom.

Iščejo nove naročnike ali kupce, zanje izvajajo različne storitve in poleg tega skrbijo še za poslovodenje, spremljajo poslovanje, izdajajo račune, preverjajo plačila, vzdržujejo dobre odnose s strankami, zaposlenim odrejajo delo …

Da poslovneži ne bodo pregoreli in da bodo naročnikom oddajali najboljše izdelke, morajo spremeniti način delovanja. Kaj jim lahko pomaga?

Da ne bodo pregoreli in delali napak, hkrati pa naročnikom oddajali najboljše izdelke, morajo spremeniti način delovanja. Delati drugače, učinkoviteje. Pri tem si lahko pomagajo z različnimi sodobnimi orodji, ki zelo olajšajo delovanje podjetja.

V nadaljevanju so predstavljena nekatera od njih.

Program za vodenje poslovanja

Podjetniki morajo voditi računovodske in druge evidence. To jim omogoča, da so sproti seznanjeni s poslovanjem in tudi sposobni oceniti prihodnje denarne tokove. Toda prej ali slej poslovanje postane preveč zahtevno, zato potrebujejo pomoč.

Rešitev je spletna programska oprema za podjetja, samostojne podjetnike in društva, ki omogočajo hiter pregled poslovanja in tudi pripravo različnih dokumentov. Na trgu je več ponudnikov, ki za njihovo uporabo zaračunavajo več deset evrov na mesec.

S programom je mogoče enostavno narediti račune, voditi njihovo evidenco in spremljati plačila, obračunati potne stroške, voditi transakcijski račun in celo davčno blagajno, voditi evidenco kupcev in dobaviteljev (promet, kontakti, opombe), sestavljati pogodbe, potne naloge, naročilnice …

Podjetniki, ki vodijo enostavno knjigovodstvo, imajo tudi možnost samodejnega knjiženja in s tem hitro izdelavo evidence prihodkov in odhodkov.

Mobilna banka

V manjših podjetjih se spletno bančno poslovanje navadno vodi na enem računalniku, ki ga uporablja poslovodja in je zaradi varnosti v poslovnih prostorih in pod ključem.

Zaplete se, ko gre v tujino, zboli ali pa hoče s terena preveriti, ali je najpomembnejši naročnik poravnal fakturo in ali bo na bančnem računu dovolj denarja za plačilo stroškov. Tako je pred dilemo: ali se vrniti v pisarno ali pa tvegati, da bo šlo kaj narobe.

Pomaga si lahko z mobilno banko, s katero lahko kadarkoli in kjerkoli dostopa do stanja in prometa na bančnem računu podjetja, preverja zavrnjena plačila in arhiv plačil ter opravlja hitra plačila. Uporaba mobilne banke je preprosta in varna.

Lahko jo naloži na mobilni telefon ali tablični računalnik, kot standardno storitev brez dodatnega plačila pa jo v okviru paketov ponujajo že vse slovenske banke.

Komunikacija

Pametni telefoni in nova aplikacije omogočajo hitrejšo in bolj pregledno komunikacijo znotraj podjetja. Klici in elektronska pošta pogosto jemljejo dragocen čas in pozornost, hkrati pa ne omogočajo komunikacije z več ljudmi naenkrat. Vse več podjetij zato za skupinsko komunikacijo uporablja druga, največkrat brezplačna orodja.

Za izvedbo kratkih konferenc, ko mora več ljudi na hitro sprejeti neko pomembno odločitev, sta tako najprimernejša viber in telegram. Prvi je aplikacija za telefone, ki omogoča pisanje sporočil, telefonske in videoklice. Je brezplačna, s čimer so podjetju prihranjeni stroški klica v tujino. Najbolj je primerna v dinamičnih organizacijah, kjer postopki odločanja niso birokratizirani. Tudi telegram je brezplačen. Njegova prednost je, da je narejen tudi za prenosne računalnike, kar uporabnikom omogoča izmenjavanje datotek in celo začasno hrambo podatkov.

delo pisarna | Author: Pexels Pexels

Tiskanje in skeniranje

Kljub pospešenemu izumiranju papirnega poslovanja, se številni še vedno izogibajo elektronskim dokumentom in prisegajo na papir, ki ga lahko vzamejo v roke. Tudi dokumentacija se zaradi varnosti še vedno hrani v fizični obliki.

Kakovostne večnamenske naprave za tiskanje, skeniranje in fotokopiranje so na voljo že za manj kot 300 evrov. Kljub temu si jih marsikdo ne more privoščiti ali pa zanje nima prostora, saj ima premajhno pisarno oziroma dela od doma. Upoštevati je treba tudi stroške za nakup papirja in črnila, kar na mesec lahko znese tudi več deset evrov.

Lahka in ugodna rešitev je uporaba samopostrežnih avtomatov Printbox, ki jih je več kot 160 po vsej državi, in drugih ponudnikov tiskanja v oblaku. Cena tiskanja ene barvne strani lahko znaša le štiri cente.

Zaradi počasne digitalizacije poslovanja poslovnih partnerjev se podjetnik kljub temu pogosto znajde v položaju, ko po elektronski pošti prejme pogodbo, ki jo mora podpisano na enak način vrniti. To pomeni zamudne postopke, ki se jim je mogoče preprosto izogniti.

Podjetnik si na mobilni telefon namesti aplikacijo za skeniranje, kot je CamScanner. Z njo fotografira podpisano pogodbo, jo samodejno vnese v e-pošto in z nekaj kliki posreduje naprej.

Poslovna kartica

Poslovna kartica že zdavnaj ni več stvar prestiža, ampak nujnost. Podjetnikom olajša vsakdanje življenje, najbolj nakupe manjših stvari, potrebščin in dobrin na pošti, v trgovini ali restavraciji. To so izdatki, ki gredo v vsakem primeru na breme podjetja.

Preberite več.


 | Author:

Banka za podjetnike vam ponuja več, kot vam lahko ponudi navadna banka. Naše poslanstvo je podjetnikom pomagati učinkovito opravljati podporne funkcije v podjetju. http://bankazapodjetnike.si


Komentarji
Komentirajte

Za komentiranje se je potrebno prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, se lahko hitro in enostavno registrirate. Po registraciji se lahko vključite v razpravo.