Zalando skokovito raste

Nemški trgovec z oblačili je na slovenski trg stopil junija letos. S tretjim četrletjem so zadovoljni, ob tem pa dodajajo, da dosegajo svoje strateške cilje.
Fotografija: FOTO: Hannibal Hanschke/Reuters
Odpri galerijo
FOTO: Hannibal Hanschke/Reuters

»V letu 2021 je Zalando zabeležil strateške korake, da postane izhodiščna točka za modo, se preobrazi v popolnoma platformno podjetje in uresniči svoje trajnostne cilje,« aktualno leto komentirajo v podjetju iz Berlina. Nemški trgovec z oblačili je v minulem četrtletju povečal bruto vrednost trgovskega blaga letos; ta je znašal 3,1 milijarde evrov, kar je 25,3-odstotno povečanje.

image_alt
Zalando: Veliki zmagovalec krize

V prvem četrtletju po ponovnem odprtju gospodarstev so pri Zalandu potrdili napovedi, da bodo leto 2021 sklenili z med 26- in 31-odstotno rastjo prihodkov. Rast bruto vrednosti trgovskega blaga se bo po njihovih projekcijah povečala za med 31 in 36 odstotkov, zgornja polovica razpona prilagojenega dobička iz poslovanja pa naj bi znašala med 400 do 475 milijonov evrov. Podjetje je sicer lani na letni ravni ustvarilo za približno osem milijard evrov prometa.

image_alt
Odprtje trgovin brez blagajn, v katerih kupec vzame izdelke in odide

Finančni direktor Zalanda David Schröder je ob predstavitvi četrtletnih rezultatov izrazil zadovoljstvo s poslovanjem v tretjem četrtletju. »Kljub rastoči inflaciji in negotovosti v dobavnih verigah ostajamo prepričani, da bomo dosegli posodobljeno letno napoved. Veselimo se, da bomo še naprej navduševali kupce in podpirali svoje partnerje v prihajajočem prazničnem obdobju,« pravi.

FOTO: Claudius Pflug/arhiv podjetja
FOTO: Claudius Pflug/arhiv podjetja

Širitve po Evropi

Spletna trgovina Zalando je na slovenskem trgu na voljo od začetku junija letos, v istem času so vstopili še na trg Litve in Slovaške, je takrat za Delo povedala podpredsednica za Srednjo Evropo Lisa Miczaika. Dva meseca kasneje so naboru svojih držav dodali še Hrvaško, Latvijo in Estonijo.

Rezultate je komentiral tudi sopredsednik družbe Zalando Robert Gentz, ki pravi, da ostajajo osredotočeni na dolgoročno vizijo, to je postati izhodiščna modna točka. Podjetje želi do leta 2025, tako pravi Gentz, postati povsem trajnostno platformno podjetje z bruto vrednostjo trgovskega blaga, ki presega 30 milijard evrov. »Samozavestno pričakujemo naslednje leto, saj pripravljamo kar nekaj vznemirljivih strateških pobud, ki bodo navdušile tako naše stranke kot partnerje in pospešile uresničevanje naših trajnostnih načrtov,« še dodaja.

Več iz rubrike