Pariz pričakuje 800 novih električnih avtobusov
V boju za manj smoga si pariški javni prevoz obeta 800 novih električnih avtobusov, s katerimi bodo v francoski prestolnici nadomestili dizelske avtobuse.
Odpri galerijo
Avtobuse, katerih skupna vrednost bo dosegla 400 milijonov evrov, bodo kupili od družb Heuliez Bus, Bollore in Alstom. Gre za največji tak nakup avtobusov v Evropi, s katerim želijo v Parizu predvsem zmanjšati smog.
Nakup 800 novih avtobusov bo potekal v več etapah - med letoma 2020 in 2022 jih bodo prejeli 150, preostale pa postopoma do leta 2050, ko želi Pariz imeti avtobuse le še na biodizelski in električni pogon.
»Gre za velik korak in dokaz naših ambicij, da postanemo vodilni na področju energetske tranzicije v javnem potniškem prometu,« je dejala izvršna direktorica družbe RATP, ki vodi javni prevoz, Catherine Guillouard.
Pariz že ima eno linijo mestnega prometa, in sicer linijo 341, na kateri vozijo samo avtobusi na električni pogon. RATP ima v svoji floti 4700 avtobusov, od tega 140 na biogoriva, 83 pa električnih.
Nakup 800 novih avtobusov bo potekal v več etapah - med letoma 2020 in 2022 jih bodo prejeli 150, preostale pa postopoma do leta 2050, ko želi Pariz imeti avtobuse le še na biodizelski in električni pogon.
»Gre za velik korak in dokaz naših ambicij, da postanemo vodilni na področju energetske tranzicije v javnem potniškem prometu,« je dejala izvršna direktorica družbe RATP, ki vodi javni prevoz, Catherine Guillouard.
Pariz že ima eno linijo mestnega prometa, in sicer linijo 341, na kateri vozijo samo avtobusi na električni pogon. RATP ima v svoji floti 4700 avtobusov, od tega 140 na biogoriva, 83 pa električnih.
Več iz rubrike
Evropa opušča industrijo, opozarja gospodarstvo
Preprostih rešitev za vse ni, dražji plin ogroža evropsko energetsko intenzivno industrijo, ta pa oživlja v ZDA.
Za razvitejšimi zaostajamo zaradi prenizke dodane vrednosti v industriji
Predelovalne dejavnosti so v lanskih težjih energetskih razmerah ustvarile 12 odstotkov nižji neto dobiček in imele realno nižjo dodano vrednost na zaposlenega.