Na jubilejnem SEMPL-u izumitelj prvega računalnika, ki je rešil človeško življenje

Konferenca s področja trendov v marketingu, medijih in komunikacijah, ki bo potekala 29. in 30. novembra v Portorožu, letos praznuje dvajset let. Organizatorji napovedujejo obisk več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke iz več kot 10 evropskih držav.
Fotografija: SEMPL
Odpri galerijo
SEMPL

Ideja o konferenci SEMPL se je porodila kot potreba po izobraževanju medijskih načrtovalcev. SEMPL pa v teh dvajsetih letih ni samo prerasel iz ozko specializiranega seminarja v dogodek, ki s svetovno znanimi govorci uvaja najnovejše medijsko-komunikacijske trende, temveč se je preobrazil v eno najpomembnejših konferenc v regiji.

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, pove, da bo jubilejni program še posebej pester: »Vsako leto razvajamo naše udeležence in tako smo si prislužili ugled enega najkakovostnejših dogodkov v tem delu Evrope. 20. rojstni dan bomo praznovati ne le simbolno, temveč tudi s presežki na programskemu delu konference.«

Govorci:

  • Lon Safko, serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener, svetovalec in po besedah Steva Jobsa ustvarjalec »prvega računalnika, ki lahko rešuje človeška življenja«. Safko je med drugim avtor knjig Biblija družbenih medijev (The Social Media Bible), Biblija marketinga zlitja (The Fusion Marketing Bible), koncepta, ki je tudi v patentnem postopku, in Biblija inovativnega razmišljanja: kako dešifrirati kodo kreativnosti (The Innovative Thinking Bible, Cracking The Creativity Code). Prvi na svetu je razvil programa za prepoznavanje glasu in sintetiziranje glasu kot tudi avtomatizacijo doma z mislijo na gibalno ovirane ljudi. Na konferenci bo predstavil koncept marketinga zlitja (The Fusion Marketing), ki združuje tradicionalna in digitalna orodja ter s tem omogoča popolnoma nov način dela v marketingu.
  • Dr. Nikolaos Dimitriadis je nevroznanstvenik, ki že več kot desetletje uporablja spoznanja s področja nevroznanosti in vedenjske ekonomike pri vodenju, marketingu, komunikaciji in izobraževanju. Dr. Dimitriadis je strasten zagovornik možganom prijazne komunikacije, celostnega raziskovanja, stalne inovacije blagovnih znamk in k rezultatom usmerjene korporativne kulture. Svetoval je svetovno znanim podjetjem, kot so IKEA, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Coca-Cola in druga.
  • Direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post Emma Winchurch-Beale, ki se bo v svojem predavanju dotaknila pomena kakovostnega novinarstva in predstavila izsledke najnovejših raziskav, ki kažejo boljšo učinkovitost oglasov na portalih, ki ponujajo kredibilne informacije v nasprotju s tako imenovanimi “fake news” mediji.
  • Ameriški prodajni trener Wes Schaefer z vzdevkom »prodajni šepetalec«, ki bo spregovoril o odnosu med marketingom in prodajo (prepričan je, da je marketing le prodaja na papirju).
  • Jurgen Appelo, ustanovitelj in direktor podjetja Agility Scales, serijski ustanovitelj podjetij, uspešen podjetnik, publicist in govorec, ki se ukvarja predvsem z agilnostjo podjetji in kreativnim organizacijam pomaga preživeti in uspeti v 21. stoletju.
  • Peter Hinssen, ki se redno pojavlja kot gost na največjih konferencah in forumih tehnoloških velikanov, kot so Google, Microsoft in Apple. Njegova zadnja knjiga Dan pojutrišnjem (The Day After Tomorrow) se redno uvršča na sezname najboljših poslovnih knjig zadnjega leta. Ker velja za izjemnega poznavalca tehnoloških trendov in vplivov na prihodnost organizacij ter poslovne modele, bo na SEMPL-u govoril, kako se znajti v svetu hitrih sprememb. Svetoval bo, kako obstoječe poslovne strukture in razmišljanje spremeniti za uspeh in rast v ekosistemih, ki se šele porajajo.

Več iz rubrike