Domov Aktualno 12. September 2017.

Kampanja PreVWara za prevarane slovenske potrošnike

Volkswagen lani ustvaril pet milijard evrov čistega dobička
© Pixabay
Natančno dve leti minevata, odkar je Volkswagen priznal, da je zavajal evropske potrošnike, ko je v več kot 8 milijonov dizelskih avtomobilov namestil napravo za prirejanje delovanja motorja med merjenjem izpustov.

Kljub ugotovljeni prevari, VW zavrača plačilo odškodnine potrošnikom EU v nasprotju z ZDA, kjer je državi in potrošnikom že izplačal za 15 milijard ameriških dolarjev. Potrošniške organizacije si pod okriljem Evropske potrošniške organizacije BEUC prizadevajo za to, da VW odgovarja za svoja ravnanja in da potrošnikom izplača odškodnino. Potrošniške organizacije iz Italije, Belgije, Španije in Portugalske so že lani začele vlagati kolektivne tožbe proti VW.

Čeprav Slovenija še nima zakonodaje, ki bi omogočala tovrstne kolektivne tožbe, Zveza potrošnikov začenja kampanjo PreVWara, katere cilj je združiti potrošnike, lastnike prizadetih avtomobilov in izterjati odškodnino na sodišču.

Breda Kutin, predednica ZPS poudarja, da je ta prevara večplastna, saj gre tako za oškodovane lastnike avtomobilov, koz onesnaženo ozračje. »Če si dovolj velik in močan, si lahko privoščiš prevaro in ostaneš nekaznovan?« se sprašuje

Kampanja ni tvegana in zelo preprosta, oškodovancem pa prinaša le korist, saj če postopek ne bo uspešen, ne bodo imeli nobenih stroškov.

 

Komentarji
Komentirajte

Za komentiranje se je potrebno prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, se lahko hitro in enostavno registrirate. Po registraciji se lahko vključite v razpravo.